Gjest er det lov? Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hadde et innlegget for noen dager siden om oppsigelse pga sykemelding.. Vel idag tok jeg det opp med arbeidsplassen og fikk jobben tilbake med en gang!! 0 Siter
Klara Q Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er lov å gi deg jobben tilbake! Men det er vel ikke lov å sparke deg pga en sykemelding, så du kan vel strengt tatt se bort fra hele oppsigelsen. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er lov å gi deg jobben tilbake! Men det er vel ikke lov å sparke deg pga en sykemelding, så du kan vel strengt tatt se bort fra hele oppsigelsen. Joda, man kan trekke en oppsigelse... Om arb.taker aksepterer det er en annen sak, men man kan gjøre det. 0 Siter
Klara Q Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Joda, man kan trekke en oppsigelse... Om arb.taker aksepterer det er en annen sak, men man kan gjøre det. Var den til meg? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Var den til meg? Ja, for du sa det ikke var lov 0 Siter
Klara Q Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, for du sa det ikke var lov Nei, det gjorde jeg ikke 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nei, det gjorde jeg ikke Når en oppsigelse er gjort, så må den evt. trekkes tilbake, enten den er lovlig eller ikke. ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.