Gå til innhold

Noen som har fått hjelp fra Handel og Kontor?

Anbefalte innlegg

Gjest Krimskrams
Skrevet

Holder på å prøve å få den lønna jeg har krav på på jobb,(noe som slettes ikke er lett).

Er det noen som har eller kjenner noen som har fått hjelp av Handel og Kontor?

Jeg vet at det er det de er der for,men er de flinke til å hjelpe folk som er i "nød" som jeg er.

Dette med lønna begynner nå å gå litt på psyken. Har en sjef som absolutt ikke er på de ansattes side og han gjør alt for å spare noen kroner.

Jeg skjønner jo at han ikke "leker butikk",men jeg prøver jo bare å få det jeg har krav på,hverken mer eller mindre.

Noen som har vært ute for noe lignende?

Fortsetter under...

Skrevet

Har dere en eller flere tillitsvalgte der du jobber? Da tar du kontakt med vedkommende, som igjen tar kontakt med H&K sentralt. DVS jeg tror vi i Vest skal ta kontakt med Bergen, og bor du f.eks. på Østlandet, tar du kontakt med Oslokontoret.

Du har vel vært på denne siden:

http://www.handelogkontor.no/

Da jeg jobber i industrien vet jeg ikke så mye om handelen. Er også med åren blitt en ganske passiv medlem, men er der p.g.a. forsikring, gunstigere rentevvilkår, samt solidaritet med de få andre som er igjen i vår lokale forening.

Gjest tidligere HK medlem
Skrevet

Er du medlem av Handel og Kontor så er det klart du får hjelp. Men, er du ikke medlem har du heller ikke de samme rettighetene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...