Gjest rotan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hvor er det blitt av Maxi Mote butikken som var på Kremmergaarden i Ålesund? Og den som var på Moa? Noen som har tips til andre stormote butikker i Ålesund? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er en klebutikk med stor-mote i den nyeste delen oppe på Moa Syd (der skeidar var før). Er den også borte? 0 Siter
Gjest rotan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er en klebutikk med stor-mote i den nyeste delen oppe på Moa Syd (der skeidar var før). Er den også borte? Det vet jeg ikke. Er en stund siden jeg var der.... 0 Siter
EllaJo Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Får ingen treff opp på gule sider så jeg aner ikke om butikken er der fortsatt... Men til andre butikker: Afrodite i Storg 2 Birkevold i Storg 4 Siri man plus women i Storg 6 (vet ikke om det er i et av kjøpesenterene i byen...) Tror ikke de har andre butikker på Moa 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det vet jeg ikke. Er en stund siden jeg var der.... Jeg var der for et par dager siden og merka ikke at butikken var borte iallefall. Den ligger rett ved siden av "Blend" på venstre side (bokhandel ved siden av?). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.