Gjest litt småredd pga dette Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 jeg tok en urinstick for å se om jeg hadde urinveisinfeksjon, noe jeg fremdeles har. Så ser jeg at på det punktet som måler blod i urinen , den er helt grønn, altså jeg har blod i urinen. Jeg har ikke mensen nå heller. Hva kan dette komme av? Er det farlig? 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er i alle fall et tegn på at man bør gå til lege. 0 Siter
Moraki Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det kan hende du har en kjønnssykdom, blærekatarr eller en resividerende UVI. Gå til lege. 0 Siter
Gjest Bethyoudo Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hvis du nylig har hatt mens, eller venter mens nå, så er det ikke noe å tenke på. Hvis det ikke er tilfelle, ring legen! 0 Siter
Puzen Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er helt normalt. Jeg har alltid fult utslag på blod når jeg har urinveisinfeksjon og i en stund etterpå. Faktisk så gir det utslag på blod på stixa rett før en infeksjon slår ut. Jeg fikk en forklaring en gang av legen min på hvorfor det var slik, men husker ikke helt nøyaktig. Det har noe at imunforsvaret jobber. Ser du at urinen er farget rosa/rød så bør du dra til legen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nyrestein kanskje? Greit å få lege til å kontrollere urinen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er helt normalt med blod i urinen når man har urinveisinfeksjon. 0 Siter
Gjest litt småredd pga dette Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er helt normalt med blod i urinen når man har urinveisinfeksjon. takk, da kan hypokonderen slappe av:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.