mrxx Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Når man er høygravid og veldig fødeklar men vet at gresset og bjørka skal være grønn før ungen popper så er man kanskje litt mindre tålmodig. Hehe, ja det spørs det, humøret kan svinge ganske kraftig også i en slik situasjon. Lykke til:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Helt enig men jeg er i hvert fall fornøyd så lenge den ikke blir liggende. Det kunne snødd en halv meter og siden brøytebilen bare har vist seg en gang her i vinter, har hele vinteren vært en katastrofe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Er det skikkelig dårlig gjort å ønske seg så dårlig vær til påske at det ikke blir noen skiturer? *Sukk* Sånn er det når man camperer sammen med skientusiaster både første og andre halvdel av påska... Jeg har gått nok på ski i vinter! Har gått på ski 6 av 11 helger eller noe sånt jo! 0 Siter
carma Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Hehe, ja det spørs det, humøret kan svinge ganske kraftig også i en slik situasjon. Lykke til:-) Det har du rett i ;-p Tusen takk :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Vi drar, ja :-) Noen sjanser får man bare ta. Det så ikke ille ut der, nei! Har passet på at hotellet vi skal bo på har oppvarmet basseng og badekar på rommet, da ;-) Vi har ikke badekar her hjemme så jeg gleder meg....! "Og - tilbudet mitt står fremdeles ved lag, om du skulle ha ombestemt deg :p" Hehe - ja, det føles litt dumt å sutre over å være alene mtp det da, men jeg er bare så pokkers feig ;-p Men syns det er veldig koselig med tanken altså! Oppvarmet basseng på rommet? Ikke dårlig.... Fått deg badedrakt, altså? Badekar er det flere som savner. Jeg tror neppe jeg går oppi badebaljen til jentungen, men jeg har lurt på det :-/ Det er lov å være feig, altså. Og jeg har temmelig egoistiske grunner for å komme med tilbudet i det hele tatt - det går på mine vegger, ikke dine :-( 0 Siter
carma Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Er det skikkelig dårlig gjort å ønske seg så dårlig vær til påske at det ikke blir noen skiturer? *Sukk* Sånn er det når man camperer sammen med skientusiaster både første og andre halvdel av påska... Jeg har gått nok på ski i vinter! Har gått på ski 6 av 11 helger eller noe sånt jo! Det finnes (tradisjonelt sett, da...) ingen bedre plass å være i påska enn midt i Oslo! Alle de slitsomme folka drar avgårde på påskefjellet og er slitsomme der i stedet. Sola skinner, asfalten er tørr og man tripper nedover Karl Johan i lette småsko på vei til de første plassene med uteservering for å ta årets første utepils... *sukk* Nå er det kaldt og glatt og masse snø. Uansett hvor tynne sko jeg har på så skal det mye til før denne kroppen blir vårlett og spretten :-p Ikke blir det noe pils i år heller, hehe. Det må gjerne være snø i påska, men den får i så fall være oppå fjellet ;-) Føler med deg! 0 Siter
carma Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Oppvarmet basseng på rommet? Ikke dårlig.... Fått deg badedrakt, altså? Badekar er det flere som savner. Jeg tror neppe jeg går oppi badebaljen til jentungen, men jeg har lurt på det :-/ Det er lov å være feig, altså. Og jeg har temmelig egoistiske grunner for å komme med tilbudet i det hele tatt - det går på mine vegger, ikke dine :-( Eh.. jeg formulerte meg kanskje litt klønete der, hehe. Altså - hotellet har oppvarmet basseng og rommet har badekar. Oppvarmet basseng på rommet hadde jo vært noe! Men da tror jeg kanskje at vi ikke hadde fått gjort noe annet den helga :-p Badetøy, ja... pokker... 0 Siter
carma Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Helt enig men jeg er i hvert fall fornøyd så lenge den ikke blir liggende. Det kunne snødd en halv meter og siden brøytebilen bare har vist seg en gang her i vinter, har hele vinteren vært en katastrofe. Huff... nei, det ligger nok snø som det er. 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Eh.. jeg formulerte meg kanskje litt klønete der, hehe. Altså - hotellet har oppvarmet basseng og rommet har badekar. Oppvarmet basseng på rommet hadde jo vært noe! Men da tror jeg kanskje at vi ikke hadde fått gjort noe annet den helga :-p Badetøy, ja... pokker... Jeg skjønte jo det da... Skaff deg badedrakt, så kan du prøve deg Bøler etterpå - der er det 32 grader i vannet. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er vår her! ;-P Noen fordeler må vi her i vest ha også. :-D Nå er du brutal! Her er det nok fortsatt 50 cm snø 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nå er du brutal! Her er det nok fortsatt 50 cm snø Her er det lekkert mc-føre. ;-P 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Her er det lekkert mc-føre. ;-P *Knurrer* Snakk om å vri kniven rundt i såret! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 *Knurrer* Snakk om å vri kniven rundt i såret! Sorry. Kunne bare ikke dy meg. :-) Blir nok snart vår hos dere og! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Sorry. Kunne bare ikke dy meg. :-) Blir nok snart vår hos dere og! Skjønner godt at du ikke kunne dy deg :-) Men det er sol og nydelig vær, så det er ikke så veldig synd på meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.