Gjest LOTUS78 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har i en tid vært på utkikk etter en god venn eller kjæreste på internett. Jeg får en del svar, men ikke noen veldig interessante. Jeg har hatt en veldig seriøs og ærlig profil på nettvenn, spray og blink. Jeg er ikke fornøyd med blink og spray, fordi det har for få muligheter til å velge bort de som ikke passer. Er det noen som vet om et seriøst nettsted som man kan søke etter en kjæreste eler livsledsager? Hva skal man skrive i en slik profil? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Såvidt jeg har fått med meg, uten å ha noen personlig erfaring med det, så er spray veldig useriøst totalt sett. Det betyr selvfølgelig ikke at det ikke finnes seriøse folk der også. Blink er det en kamerat av meg som har begynt å bruke, og det virker noenlunne seriøst - bortsett fra at han klager over at det er så få jenter/kvinner som tør å bli med på date :-) Sol Nettvenn chattet jeg litt på for mange år siden, før det begynte å koste penger, og det virket seriøst i den grad at det var ikke så veldig høy sjekkefaktor. "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 DOL? :-p Uff...en egen nettdate-seksjon på DOL? Det kan bare gjøre nettstedet dårligere :-) "..............................................." 0 Siter
carma Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Uff...en egen nettdate-seksjon på DOL? Det kan bare gjøre nettstedet dårligere :-) "..............................................." Hehe... nei, det er vel heller bedre å fortsette mellom linjene :-p 0 Siter
NeaNoor Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 http://www.startsiden.no/familie_og_livsstil/forhold_og_samliv/kontaktannonser/ 0 Siter
Gjest Blink meg du blinker Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Kjenner bare til blink, og den fungerer bra! Blir ofte invitert på date, men har bare takket ja 3-4 ganger på ett års tid. Det er mye fokus på utseende på blink, i og med at du ser bilde og nick før du åpner profilen deres. Jeg liker blink, fordi jeg kan flørte når på døgnet jeg vil, og det er alltid noen morsomme karer der! 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg traff mannen min på nettet. Den tiden jeg lette, var jeg inne på flere nettsider, bl.a. de du nevner her. Du snakker om hvor seriøs nettsiden er? Jeg synes disse sidene er seriøse. Egentlig tror jeg det mest kommer an på hvordan man bruker dem. For meg var det en prosess å bli kjent med denne metoden. Det er jo en annen måte å kommunisere på enn ellers i livet, så en trenger å lære seg å "lese mellom linjene." Etter hvert vil det bli lettere å se om en person du skriver med er interessant eller ikke. Men uansett vet du ikke helt hvordan personen er før du har møtt den. (Og selvsagt trenger man også tid etter først å ha møtt hverandre, men ved første møte vil en i det minste vite om dette er interessant å følge opp eller ikke.) Jeg brukte ca et år før jeg traff han som etter hvert ble mannen min. I den perioden jeg var på leting, datet jeg flere personer. Veldig lærerikt! Og moro og hyggelig mens man holder på. Men det er selvsagt viktig å kjenne en viss trygghet på den/ de personene man velger å oppgi identiteten sin til. 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg er fornøyd med Blink, og synes Blink har litt flere muligheter enn Spray. Nå er det en stund siden jeg testet Spray, men det stedet virket veldig useriøst. Jenter vil alltid få mye oppmerksomhet på Internett, og den eneste måten å finne frem til de som er aktuelle er å bruke litt tid. Det finnes en "ignore" funksjon på Blink hvis du mottar for mye post eller blir plaget. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg er fornøyd med Blink, og synes Blink har litt flere muligheter enn Spray. Nå er det en stund siden jeg testet Spray, men det stedet virket veldig useriøst. Jenter vil alltid få mye oppmerksomhet på Internett, og den eneste måten å finne frem til de som er aktuelle er å bruke litt tid. Det finnes en "ignore" funksjon på Blink hvis du mottar for mye post eller blir plaget. Jeg er en jente. Men det er veldig mye hei og hopp jeg er så kul, hvor store pupper har du og ikke minst hvor kort tid kan vi bruke til du vil møte meg for å ha sex. Dette er jeg kjempe lei av. 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg er en jente. Men det er veldig mye hei og hopp jeg er så kul, hvor store pupper har du og ikke minst hvor kort tid kan vi bruke til du vil møte meg for å ha sex. Dette er jeg kjempe lei av. Det forstår jeg. Men sånn er det for veldig mange jenter på Internett. Jeg har diskutert dette litt med noen jenter jeg kjenner på Blink, og selv de som ikke legger opp til det, får respons de overhode ikke vil ha. Mange gutter skyter litt i alle retninger i håp om at noen svarer. Jeg har en mistanke om at det funker også, for hvorfor ellers driver de på slik. Det jeg liker med Blink er at man kan lage en profil, og presentere seg på en grei måte. På Spray så fikk jeg inntrykk av at det å ha en grei profil var "kjedelig", det var andre ting som gjaldt. Men det er de samme "Internett reglene" som gjelder på Blink; en jente kan ha en profil uten bilde og uten tekst, og hun vil få respons uansett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg fant min på www.finnenvenn.no ikke verdens mest seriøse sted, myyye rart der inne! Jeg skrev med mange i løpet av ca. 16-18 mnd og av disse var det vel 5 jeg traff for en date etterhvert (før jeg traff han som ble kjæresten min). Trivelige og skikkelige menn, i alle fall 4 av dem, en var temmelig snodig... Men jeg la stor vekt på å drøye lenge før jeg oppga navn og telefonnummer! Og sikret meg alltid at noen visste hvor jeg var og hvem jeg traff (navn og nr) når jeg var på date, med beskjed om å ringe meg til et gitt klokkeslett om de ikke hørte noe fra meg innen da. Tok ingen sjanser. Datet alltid på offentlige steder. Joda, visst finnes det skikkelige menn der ute! ) Vær ærlig i profilen din og i mailene dine, men ikke utlever deg selv fullstendig heller. Kjenner stadig flere som finner sin kjære på nettet. Er så koselig atte! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.