Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,hun begynner vel å dra på åra hun også. Men hun er en fantastisk skuespillerinne.

Gjest BattleClown
Skrevet

Synes hun lignet på seg selv, jeg.

En film eller et tv-program vil aldri fremstille en kjendis slik de virkelig ser ut.

Jeg synes hun så ut som en 43 åring.

Jeg driver med digitalfotografering, og vet hvor enkelt det er å retusjere bilder, Og det papparazzi-bilde i artikkelen virket ærlig.

Mrs. Wallace
Skrevet

Synes hun lignet på seg selv, jeg.

En film eller et tv-program vil aldri fremstille en kjendis slik de virkelig ser ut.

Jeg synes hun så ut som en 43 åring.

Jeg driver med digitalfotografering, og vet hvor enkelt det er å retusjere bilder, Og det papparazzi-bilde i artikkelen virket ærlig.

Noe paparazzi-bilde var det ikke, da. Det er jo tatt på en premierefest.

Skrevet

HUn og jeg er like gamle -jeg hadde ikke daua om jeg så sånn ut. :-)

Dessuten syns jeg hun er helt lik seg selv!

Skrevet

Men hun begynner jo å trekke på årene hun også. Men jeg synes hun ser helt maken ut jeg da.

Skrevet

Hun så jo akkurat likedan ut som hun alltid har gjort! Bare litt mer rynkete, men ikke noe problem å kjenne igjen henne nei.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var da ikke noe problem å kjenne henne igjen?

Skrevet

Hun så jo akkurat likedan ut som hun alltid har gjort! Bare litt mer rynkete, men ikke noe problem å kjenne igjen henne nei.

Hadde ikke problemer med å kjenne henne igjen jeg.

Flott dame med bein i nesa.

Skrevet

Synes hun er veldig lik seg, jeg. Dessuten synes jeg det er godt å se en Hollywood-kjendis på 43 som ser ut som hun er 43:-) Nesten alle der borte som er på på hennes alder er så stive og mimikkløse av Botox og operasjoner at det er fælt å se på.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Petter Stordalen holder seg bedre! *Knis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...