Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hælle måne, jeg har bare sett traileren. Dæven han døtte og steike, jeg fikk klump i halsen da døm dro over brua i stor bil med flagg. Jeg kommer til å elske den filmen, det vet jeg alt nå.

Så Kvitnes'n i byen idag også.... *lever på den grønne gren*

Hælle måne, jeg har bare sett traileren. Dæven han døtte og steike, jeg fikk klump i halsen da døm dro over brua i stor bil med flagg. Jeg kommer til å elske den filmen, det vet jeg alt nå.

Så Kvitnes'n i byen idag også.... *lever på den grønne gren*

JUHUUU! :-) Du må jo dra me'dæ kællen og se'n! :)

• 2 uker senere...

Annonse

Snakk om "feelgood-film", nei nå har vi kost vårs. Det var mye mer i den filmen enn jeg hadde forestilt meg. Harald Zwart lager utrolig bra film, med fine karakterer. Og når han topper med CC Cowboys, Wig Wam.... Kunne kanskje spart seg Carola, men det var bare sang og ingen bilder...Nei jeg sier bare - hælle måne, det var bra film. Kjøp en 20-pakning Tena og gå på kino - fort! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...