Gå til innhold

Idol

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har ikke sett på Idol i dag, men det jeg har sett tidligere har ikke imponert meg. Snarere tvert imot.

Men hva vet vel jeg, kan hende de har hatt en enoooorm utvikling siden forrige uke?

Skrevet

Du kan da ikke være uenig i at det var spesielt. Det har ikke noe med "mening" å gjøre - det er et faktum.

For oss som syns Vivian er i kjedeligste laget var det ikke videre spesielt selv om det var det for deg :-) Det må du da med all respekt respektere....

Gjest M.Angelica
Skrevet

For oss som syns Vivian er i kjedeligste laget var det ikke videre spesielt selv om det var det for deg :-) Det må du da med all respekt respektere....

Takk! *s*

hare1365380455
Skrevet

Enig!

Jonas må vinne Idol. :-)

Hvem var nå Jonas (sang)?

Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei.

Haha.. det var da virkelig ikke på ditt innlegg jeg svarte.. eller er du av dem som morer deg med å støtte deg selv..tror neppe at det var to som syns vivian var så spesiell i kveld..

Skrevet

Jeg har ikke sett på Idol i dag, men det jeg har sett tidligere har ikke imponert meg. Snarere tvert imot.

Men hva vet vel jeg, kan hende de har hatt en enoooorm utvikling siden forrige uke?

Har ikke sett Idol idag, mister mer og mer interessen for årets deltakere.

Skrevet

Hvem tror du går ut idag? :)

Så meldingen din for seint.. men det var hun jeg trodde, ja.

Skrevet

Du kan da ikke være uenig i at det var spesielt. Det har ikke noe med "mening" å gjøre - det er et faktum.

Spesielt til å være Metallica låt, men kanskje ikke spesielt til å være Vivian?

Kanskje det M.Angelica mener? Jeg fulgte ikke helt med da hun sang for jeg lagde mat og hadde tv på i bakgrunnen bare, så jeg skal ikke uttale meg om akkurat i kveld, men jeg synes også hun er litt kjedelig, selv om hun absolutt kan synge. Jeg får litt sånn asosiasjoner til puddel-maria fra i fjor, eller forfjor eller når det var hun var med.

Skrevet

Aleksander har bevist en gang for alle at han ikke er med bare pga at han er kjæreste med Vivian. Jeg synes han er veldig flink, men ble litt overrasket over at han havnet i stolen i dag.

Jeg synes veldig mange sang skikkelig bra i dag - særlig gutta!

Gjest Eizoze
Skrevet

Igjen, du kan mene hva du vil om vivian, og synes hun er gørr kjedelig. Men det er likevel spesielt å synge den låten på den måten. 99 utav 100 ville sunget den låten på en helt annen måte. Dermed er det spesielt.

Og det har absolutt ikke noe med min mening å gjøre, that's a fact.

Gjest Eizoze
Skrevet

Hvem var nå Jonas (sang)?

The River (Bruce S.)

Gjest Eizoze
Skrevet

Haha.. det var da virkelig ikke på ditt innlegg jeg svarte.. eller er du av dem som morer deg med å støtte deg selv..tror neppe at det var to som syns vivian var så spesiell i kveld..

Er det meg du tenker på? Vivian var _veldig_ spesiell i kveld. Selv om det ikke passet så bra til den sangen, var det veldig spesielt.

Skrevet

Aleksander har bevist en gang for alle at han ikke er med bare pga at han er kjæreste med Vivian. Jeg synes han er veldig flink, men ble litt overrasket over at han havnet i stolen i dag.

Jeg synes veldig mange sang skikkelig bra i dag - særlig gutta!

Overrasket kanskje over at han havnet i stolen. Men med oda og siri helene der, så var det jo bare "favoritter" igjen... så da måtte det jo bli en av dem. Det er nå det begynner å bli spennende hvem som ryker frem over i grunnen.

hare1365380455
Skrevet

The River (Bruce S.)

Takk, da vet jeg hvem det er. (Vi har ikke tv2 hjemme så jeg har bare sett litt.)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Har ikke sett Idol idag, mister mer og mer interessen for årets deltakere.

Enig, ikke en eneste en som er skikkelig god. De beste i idol er middelmådige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...