Gå til innhold

Har du vært STORMENDE forelsket?

Anbefalte innlegg

Gjest eiliali
Skrevet

Det har jeg men det er leeenge siden. Første gang var jeg vel 4-5 år gammel og var forelsket i kameraten til min bror på 8-9 år (han var sååå pen). Andre gang var når jeg gikk i 5 klasse på barneskolen og vi fikk en ny gutt i klassen. Jeg var forelsket i han helt til jeg begynte på ungdomskolen (det var hemmelig forelskelse). Så var det da jeg gikk i 8 klasse på ungdomskolen jeg falt pladask for en i en klasse under meg. Gooosh han var pen han. Alle har vært mørkhårede med blå øyne...

Dette var mine håpløst voldsomme forelskelser. Dessverre ble jeg ikke kjæreste med noen av dem, tror jeg hadde explodert om jeg skulle blitt sammen med en av dem.

Siden har jeg ikke vært forelsket. Nå er jeg 33 og sist gang jeg var forelsket varte fra jeg var 14 til jeg ble 18 i samme gutten.

Savner DEN deilige følelsen!

Gjest amparro
Skrevet

Ja! Det har jeg vært mange ganger. Nå har jeg vært sammen med sambisen i 9 år :-) Det er bare helt utrolig!!

Skrevet

Jeg er stormende forelsket i kjæresten min! :o) Han er verdens herligste og jeg gleder meg vilt til påska når han kommer hjem igjen. :o)

Skrevet

Flere ganger som barn og som purung jente. Bare én gang som voksen.

Det er rene rame galskapen, men helt fantastisk:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, jeg har vært stormende forelsket mange ganger. Jeg har alltid hatt lett for å forelske meg :-)

Skrevet

Ja, støtt og stadig. ;) Stort sett i samme mann, og det er jo bare helt fantastisk!

Skrevet

Ja. Har vært det noen ganger, men jeg tror aldri jeg kan bli så forelska i noen så lenge som jeg var i eksen. Sånn er det.. Men man vet jo aldri!

Skrevet

Ja, 3 ganger.

1. På ungdomsskolen. En av de mest populære gutta i klassen over. Han visste ikke hvem jeg var.

2. På videregående. Stormforelsket i kamerat av meg. Vi hadde det mye moro sammen og jeg elsket hvert øyeblikk. Turte ikke å si noe da, men vi er fortsatt venner og en gang vi var på byen et par år etter så fortalte jeg det. Han ble kjempeoverrasket og ønsket at jeg hadde sagt det før.

3. En absolutt NYDELIG italiensk gutt jeg møtte i Syden. Vi hang sammen i 3 dager før hans ferie endte. Helt fantastisk, selv om det var mer stormende betatt enn forelsket kanskje.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, jeg har vært skikkelig, idiot forelska flere ganger. Sist i han jeg nå er gift med.

Det er en veldig deilig følelse, men samtidig grusomt slitsom.

Nyforelska er også veldig deilig - og helt uten den kjipe usikkerheten. ;o)

Skrevet

Ja, jeg har vært skikkelig, idiot forelska flere ganger. Sist i han jeg nå er gift med.

Det er en veldig deilig følelse, men samtidig grusomt slitsom.

Nyforelska er også veldig deilig - og helt uten den kjipe usikkerheten. ;o)

Er enig med deg i at det kan være slitsomt å være forelsket. Særlig når det begynner å bli alvor, og man kanskje ikke vet helt hvor man har den andre. Da er man så sårbar.

Jeg er glad jeg har funnet roen med en kjekk mann. Om jeg ikke er stormforelsket i han hele tiden, så kjennes det ofte :)

Gjest Yellow Submarine
Skrevet

jeg var stormende forelsket da jeg gikk i 9 klasse. Men det var ikke gjensidig. Da vi begynte på videregående hendte det ofte at jeg tok både en eller to t-baner før eller etter for å komme sammen med han.

Hvis jeg ser han igjen på byen eller noe annet sted så får jeg samme følelsen av forelskelse. Tror aldri jeg kommer over denne første forelskelsen.

Vet det aldri kan bli oss men...

Gjest kalendria alias mr. Big - eller omvendt?
Skrevet

Abso-fucking-lutely.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, har vel vært småforelska, men aldri sånn at jeg har mista bakkekontakten fullstendig.

Vil tro jeg har vært småforelska et par-tre ganger.

Skrevet

Ja, i han jeg nå har vært gift med i over 15 år. :-)

Skrevet

Jeg har ikke vært stormende forelsket siden tenårene, og det begynner å bli en del år siden.

amerikafareren
Skrevet

Ja helt fra jeg var ca. 10 år så har jeg hatt lett for å forelske meg innimellom. Hadde en pause på maaaaaaaaange år mens jeg var gift;(,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mary Poppins
Skrevet

Jeg forelsker meg veldig sjeldent, men jeg var forelsket i eksen min. STORMENDE forelsket vet jeg dog ikke om jeg noen gang har vært.

Jeg har trodd jeg har vært det en gang, med en gutt som jeg ikke fikk. Jeg brukte to år på å fly etter han og etterhvert ble det nesten som en slags konkurranse med meg selv, jeg MÅTTE få han og orket ikke tanken på at jeg faktisk ikke klarte det, derfor fortsatte jeg å prøve.

Forøvrig så fikk jeg han til slutt, etter to år med hard jobbing. Men da ville jeg ikke ha han lenger;) Det var visst mer spenningen i å prøve å få han enn selve han som gjorde at jeg aldri gav opp.

Skrevet

Ja, i samboeren min. Det har roet seg betraktelig nå som vi har vært sammen i 3,5 år og har en baby. Men det går i bølger :)

Skrevet

Å ja. Første gang da jeg var 4 - i søskenbarnet mitt som var 11.

Så da jeg var 15 - i en mann som var 26. Vi var faktisk kjærester en periode. Og han var en perfekt gentleman!

Da jeg var 20 traff jeg den store kjærligheten! Kjærlighet ved første blikk på ferie. Jeg flyttet til hans land og vi var sammen i 3 år før det ikke gikk mer - for mye lidenskap på alle måter.

Nå er jeg godt gift med mannen min som jeg har gode og rolige følelser for. Savner av og til den stormende lidenskapen, men vil heller ha tryggheten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...