Gjest mij Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg har hatt 3 STORE forelskelser i mitt liv, og en 3-4 mindre.. :-) Første gang var jeg 6 år og begynte på "forskole". Første dagen oppdaget jeg verdens nydeligste gutt, som senere gikk i parallellklassen min på skolen til 2. klasse. Da flyttet han til utlandet.. :-( Min lykkeligste dag som 6-åring var da jeg var ukens utvalgte bestevenn for denne gutten. Han gikk nemlig litt på rundgang, og ad det endelig var min tur, var jeg i ekstase. Han ryddet og feiet lekehuset mitt mens jeg måtte vente utenfor, så jeg vet ikke helt om vi ville hatt noen fremtid sammen... :-) Et par år etterpå, ca 8 år var jeg vel da, ble jeg enda mer forelsket, og var helt fortapt i denne gutten i 10 år før vi endelig ble sammen. Selvsagt holdt ikke forholdet særlig lenge, men jeg kommer aldri til å glemme ham!! Rett etter det ble slutt med han falt jeg helt hodestups for en nesten-nabo av meg. Han var visst betatt av meg også, og vi flørtet litt, men det ble aldri noe mer - siden begge var altfor sjenerte til å ta det neste steget! Min nåværende samboer var ikke en av disse hodestupse forelskelsene, men det er kanskje like greit siden jeg aldri har klart å oppføre meg "normalt" når jeg er forelsket :-) Følelsene kom desto mer i ettertid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.