Gå til innhold

Har du vært STORMENDE forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt 3 STORE forelskelser i mitt liv, og en 3-4 mindre.. :-)

Første gang var jeg 6 år og begynte på "forskole". Første dagen oppdaget jeg verdens nydeligste gutt, som senere gikk i parallellklassen min på skolen til 2. klasse. Da flyttet han til utlandet.. :-( Min lykkeligste dag som 6-åring var da jeg var ukens utvalgte bestevenn for denne gutten. Han gikk nemlig litt på rundgang, og ad det endelig var min tur, var jeg i ekstase. Han ryddet og feiet lekehuset mitt mens jeg måtte vente utenfor, så jeg vet ikke helt om vi ville hatt noen fremtid sammen... :-)

Et par år etterpå, ca 8 år var jeg vel da, ble jeg enda mer forelsket, og var helt fortapt i denne gutten i 10 år før vi endelig ble sammen. Selvsagt holdt ikke forholdet særlig lenge, men jeg kommer aldri til å glemme ham!!

Rett etter det ble slutt med han falt jeg helt hodestups for en nesten-nabo av meg. Han var visst betatt av meg også, og vi flørtet litt, men det ble aldri noe mer - siden begge var altfor sjenerte til å ta det neste steget!

Min nåværende samboer var ikke en av disse hodestupse forelskelsene, men det er kanskje like greit siden jeg aldri har klart å oppføre meg "normalt" når jeg er forelsket :-) Følelsene kom desto mer i ettertid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...