Gå til innhold

Kort til legen?


ulva

Anbefalte innlegg

Vet at dette har vært diskutert mange, mange ganger, og at jeg kanskje burde la være. Men jeg er så strålende fornøyd med legen min at jeg syns han fortjener å få høre det. Han har stått som en klippe gjennom de siste årene og vært den jeg har hatt å klamre meg til når absolutt alt gikk galt og verden revnet helt for meg. Han har alltid tid til meg, tror alltid på det jeg sier og gjør meg aldri noe vondt - i motsetning til de fleste leger jeg har vært borti. Jeg er så veldig takknemlig for at han så oppriktig bryr seg om pasientene sine. Kanskje dette burde være takketalen? Jeg har lyst til å kjøpe en liten gave til han også, men tenker det kanskje holder med et kort. Det kan han iallefall ta imot. Men tør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen vil nok ha problemer med å ta imot en gave, men jeg tror at alle vil sette pris på et kort! Skriv noe sånt som du skrev her så kommer han nok til å bli kjempeglad! :-)

Lykke til! Dette tør du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har en slik lege...=)

Har sett at min lege har fått blomster som står på kontoret sitt,sikkert pga takknemlige pasienter.

Men ikke glem at det er tross alt en jobb de gjør,de får betalt for det.

Å være hyggelig og grei med sine pasienter bør være en selvfølge,mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninde av meg hadde et ganske nært forhold til legen sin. Da han skulle slutte skrev hun et kort til han. Legen ble så rørt av ordene at han fikk tårer i øyekroken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...