Gjest kizi Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det virker som om det er hun som skal vinne. Hun er veldig flink, men ikke min favoritt, er vel litt for perfekt kanskje. Synes mange er gode, men Jonas er desidert min favoritt av en eller annen grunn, han har noe med seg som tilsier det. 0 Siter
carma Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hun er teknisk god, men kjedelig syns jeg. Vi har liksom hørt det nå. Hun mangler sjel og personlighet. 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Tull, Jonas topper alle lister. Det er ingen tvil om at han vinner. Han er flink, han er gutt, og når han blir stylet blir han sikkert pen nok også. Har vondt for å se noen særlig solokariere der etterpå, men men... jeg ser vel ikke helt hvem av de andre som skal bli den store stjernen heller. Siri Helene kunne kanskje blitt en Alejandro, men hun virker litt vel ung nå. Vivian er definitivt flinkest, men det er jo ikke alltid en fordel. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg tror Jonas kommer til å vinne! Jeg er enig i det carma skriver.. 0 Siter
Gjest idolda Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Tull, Jonas topper alle lister. Det er ingen tvil om at han vinner. Han er flink, han er gutt, og når han blir stylet blir han sikkert pen nok også. Har vondt for å se noen særlig solokariere der etterpå, men men... jeg ser vel ikke helt hvem av de andre som skal bli den store stjernen heller. Siri Helene kunne kanskje blitt en Alejandro, men hun virker litt vel ung nå. Vivian er definitivt flinkest, men det er jo ikke alltid en fordel. er det bare meg som er helt utenfor? Trodde siri helene allerde var stemt ut.Har hun kommet tilbake? 0 Siter
siriil Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg kan jo selvfølgelig høre at Vivian synger pent og rent men du verden så kjedeligt, i dag lukket jeg øynene når hun sang og denne stemmen har jeg hørt tusen på tusenvis av ganger, utrolig mange slike "syngedamer" som henne. Mine favoritt til å vinne er Jonas (nr.to av gutta er Ørjan), og blandt jentene syns jeg Siri Helene har en nydelig spesiell stemme som jeg liker bedre og bedre. 0 Siter
siriil Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 er det bare meg som er helt utenfor? Trodde siri helene allerde var stemt ut.Har hun kommet tilbake? Hm..det er nok en stund siden du så på idol..:-) 0 Siter
Gjest idolda Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hm..det er nok en stund siden du så på idol..:-) ja det er en stund siden, men stemmer det at hun ble valgt ut tidligere? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hun er teknisk god, men kjedelig syns jeg. Vi har liksom hørt det nå. Hun mangler sjel og personlighet. Hun synger litt kvinete, og det blir travelt i lengden. Jeg har bare hørt hemme et par ganger, følger ikke med, men hennes stemme blir en fort lei av, selv om hun ikke synger dårlig. 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 ja det er en stund siden, men stemmer det at hun ble valgt ut tidligere? Ja, hun ble stemt ut men kom inn igjen da Iselin trakk seg. 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg kan jo selvfølgelig høre at Vivian synger pent og rent men du verden så kjedeligt, i dag lukket jeg øynene når hun sang og denne stemmen har jeg hørt tusen på tusenvis av ganger, utrolig mange slike "syngedamer" som henne. Mine favoritt til å vinne er Jonas (nr.to av gutta er Ørjan), og blandt jentene syns jeg Siri Helene har en nydelig spesiell stemme som jeg liker bedre og bedre. Jeg liker også godt siri helene. Men er redd hun ryker snart (igjen) fordi hun er så forsiktig. Men håper vi hører mer fra henne senere iallefall 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg liker også godt siri helene. Men er redd hun ryker snart (igjen) fordi hun er så forsiktig. Men håper vi hører mer fra henne senere iallefall Siri Helene har en særpreget stemme, men ikke allsidig nok for en konkurranse som Idol. Hun klarer helt sikkert å stå på egne ben etter at hun blir stemt uten. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Siri Helene har en særpreget stemme, men ikke allsidig nok for en konkurranse som Idol. Hun klarer helt sikkert å stå på egne ben etter at hun blir stemt uten. Pssst... Har laget ostekaken din. Min mann som elsker ostekake har vært borte hele uka. Han kommer hjem om en time, og da er den klar til innhogg Den ser veldig fin og god ut. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Pssst... Har laget ostekaken din. Min mann som elsker ostekake har vært borte hele uka. Han kommer hjem om en time, og da er den klar til innhogg Den ser veldig fin og god ut. Spennende! Håper den faller i smak! Fortell hvordan det går :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Spennende! Håper den faller i smak! Fortell hvordan det går :-) Du skal få tilbakemelding Hadde kjøpt noen delikate jordbær til å pynte med, men noen hadde dessverre fått mugg på seg, og da kastet jeg alle 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Du skal få tilbakemelding Hadde kjøpt noen delikate jordbær til å pynte med, men noen hadde dessverre fått mugg på seg, og da kastet jeg alle Geleen er minst like god uten, synes jeg, helt ærlig. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Det er helt utrolig. I de årene som har gått med Idol, har gutta alltid ledet DOL -avstemningen, i alle fall. Nekter å tro at det ikke har noe med det å gjøre.....at det er gutter, altså. Jentene er alltid for kjedelige, prektige, ikke tøffe nok, ikke modige nok, ikke blablablabla.... Selv Kjartan - den usigelige trege fyren - ble en dol-favoritt. Og i fjor var det naturligvis Ali. Neida, Vivan er kanskje ikke mest spennende. Men det er da jammen ikke Jonas heller. Men han er jo gutt, da - det kreves vel ikke så mye mer enn det! 0 Siter
Gjest kirsebær Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg kan jo selvfølgelig høre at Vivian synger pent og rent men du verden så kjedeligt, i dag lukket jeg øynene når hun sang og denne stemmen har jeg hørt tusen på tusenvis av ganger, utrolig mange slike "syngedamer" som henne. Mine favoritt til å vinne er Jonas (nr.to av gutta er Ørjan), og blandt jentene syns jeg Siri Helene har en nydelig spesiell stemme som jeg liker bedre og bedre. Enig! Vivian synger like pent som mange andre syngedamer, feks Sissel Kyrkjebø, og hun er også like gudsjammerlig kjedelig som Sissel Kyrkjebø. Jeg liker stemmer som rasper litt, som det var snakk om i kveld, derfor liker jeg Jonas. Men har også sansen for Wisnu. 0 Siter
Lula Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Synes hun er en helt ordinær syngedame som det går ørten på dusinet av. Ikke noe karakteristisk ved stemmen hennes synes jeg. 0 Siter
tonie Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Enig! Vivian synger like pent som mange andre syngedamer, feks Sissel Kyrkjebø, og hun er også like gudsjammerlig kjedelig som Sissel Kyrkjebø. Jeg liker stemmer som rasper litt, som det var snakk om i kveld, derfor liker jeg Jonas. Men har også sansen for Wisnu. Hjelpe og trøste! Vivian synger like bra som Sissel Kyrkjebø? Ja, særlig. Hun er vel sånn omtrent tre millioner lysår etter Sissel både når det gjelder sjarm og stemme. Mener nå jeg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.