Gå til innhold

trenger hjelp til å forfine aprilsspøk

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

Jeg skal ringe til mamma i dag og si at en som tror hun er halvsøstern min ringte meg i går. Altså en datter av faren min hmmm... Utbrodere med at hun er født i trondheim ...arg finner ikke på noe

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Du trenger vel ikke utbrodere så mye? Starte samtalen nølende og forsiktig, eeeeh, du?, eeeh.... fikk en telefon i går og ..... eeeh.

Forøvrig er halvsøsteren din en hyggelig jente, studerer, jobber på bensinstasjon ved siden av. Bor i Trondheim, trener- liker å løpe i marka og gå på ski. og TENK at dere liker de samme tv-programmene. Hun har egen skranglekasse av en bil, så dere har lyst til å møtes snart, og kanskje dere kunne tatt en tur til din mor for å ta en kopp kaffe? Dere ligner litt, utifra hvordan hun har beskrevet seg selv, men antagelig ikke så mye at folk kan SE at dere er søsken. Men i personlighet kommer dere godt overens. Du skal ringe henne tilbake i morgen. Og du glemte å spørre om du var tante, så det må du huske neste gang dere snakkes.

Skrevet

Vet du, den der synes jeg var så stygg at jeg velger å tro at du barer lurer oss her inne.

Gjest Ramina
Skrevet

Holder med Lillemus her jeg da...den spøken blir håret for drøy...

Gjest vioola
Skrevet

Holder med Lillemus her jeg da...den spøken blir håret for drøy...

joda , sånn egentlig er jeg enig. Men de er skilt for lenge side da. Hadde aldri vurdert noe sånt ellers. Men skal prøve å finnne på noe snillere.

Som at de er har funnet 2 millioner i lotto..muhahahaha..

hehe.. nei tror det er ENDA slemmere faktisk

Gjest Ramina
Skrevet

joda , sånn egentlig er jeg enig. Men de er skilt for lenge side da. Hadde aldri vurdert noe sånt ellers. Men skal prøve å finnne på noe snillere.

Som at de er har funnet 2 millioner i lotto..muhahahaha..

hehe.. nei tror det er ENDA slemmere faktisk

*ler*

Lykke til da...aprilsnarrdagen er jo til for å lure på...men det med flere søsken...vel, den eeeeeer for drøy altså ;)

Finn på noe annet du.

Prøvde å få min mann til å ringe han han jobber for - snekke i nybygg - og si "hva svarte er det for vann som fosser i huset"...

men han vil ikke :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...