Gjest vioola Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Jeg skal ringe til mamma i dag og si at en som tror hun er halvsøstern min ringte meg i går. Altså en datter av faren min hmmm... Utbrodere med at hun er født i trondheim ...arg finner ikke på noe 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Du trenger vel ikke utbrodere så mye? Starte samtalen nølende og forsiktig, eeeeh, du?, eeeh.... fikk en telefon i går og ..... eeeh. Forøvrig er halvsøsteren din en hyggelig jente, studerer, jobber på bensinstasjon ved siden av. Bor i Trondheim, trener- liker å løpe i marka og gå på ski. og TENK at dere liker de samme tv-programmene. Hun har egen skranglekasse av en bil, så dere har lyst til å møtes snart, og kanskje dere kunne tatt en tur til din mor for å ta en kopp kaffe? Dere ligner litt, utifra hvordan hun har beskrevet seg selv, men antagelig ikke så mye at folk kan SE at dere er søsken. Men i personlighet kommer dere godt overens. Du skal ringe henne tilbake i morgen. Og du glemte å spørre om du var tante, så det må du huske neste gang dere snakkes. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Vet du, den der synes jeg var så stygg at jeg velger å tro at du barer lurer oss her inne. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Holder med Lillemus her jeg da...den spøken blir håret for drøy... 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Holder med Lillemus her jeg da...den spøken blir håret for drøy... joda , sånn egentlig er jeg enig. Men de er skilt for lenge side da. Hadde aldri vurdert noe sånt ellers. Men skal prøve å finnne på noe snillere. Som at de er har funnet 2 millioner i lotto..muhahahaha.. hehe.. nei tror det er ENDA slemmere faktisk 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 joda , sånn egentlig er jeg enig. Men de er skilt for lenge side da. Hadde aldri vurdert noe sånt ellers. Men skal prøve å finnne på noe snillere. Som at de er har funnet 2 millioner i lotto..muhahahaha.. hehe.. nei tror det er ENDA slemmere faktisk *ler* Lykke til da...aprilsnarrdagen er jo til for å lure på...men det med flere søsken...vel, den eeeeeer for drøy altså Finn på noe annet du. Prøvde å få min mann til å ringe han han jobber for - snekke i nybygg - og si "hva svarte er det for vann som fosser i huset"... men han vil ikke 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.