Gå til innhold

pervers og stolt.


mac

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 42 år. som siden jeg var 6-7 år har hatt erotisk interesse for regntøy. Siden har det utviklet seg sånn at jeg også liker å ha på en bleie under regntøyet. Utover i 20 årene begynte jeg å få en del angst for disse lystene, sliter fremdeles med en slags tvangstanker om at lystene for en hver pris må vekk. Har lyst til å bli kvitt denne tvangsblokkeringen å leve lystene helt ut. Finnes det noen gode råd for denne typen problemer. det er veldig viktig for meg da dette føles som en grunnleggende identitet for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver du er stolt, så hvorfor ikke oppsøke slike steder du får vere deg selv??? På lik linje som andre oppsøker nudiststrender?? Lev livet gutt du har det bare en gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Du lider muligvis av den tilstanden som kalles fetishisme. Er det slik at du må eller aller helst vil bruke for eks. regntøy or å kunne fungere seksuelt, for eks. få til ereksjon og utløsning ? Hvis så er tilfelle er er det større grunn til å anta at du er en såkalt fetishist eller har fetishistiske tendenser.

Det er også typisk at fetishisten har en tvangspreget karakter. Personen klarer ikke å la være å benytte seg av fetishgjenstanden, for eks. regntøy.

Behandlingen er ikke enkel, men det fins mulighet for hjelp. Det fins seksologisk interesserte psykologer og psykiatere rundt i landet som kunne tenkes å bidra med et psykoterapeutisk tilbud. Du må regne med ganske lang behandlingstid, hvilket kan koste deg en del penger.Det er usikkert om du vil få behandlingen dekket av trygdekontoret, men umulig er det ikke.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

berthold Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...