Gå til innhold

er det min skyld?

Anbefalte innlegg

Gjest å skrive er bra

Har mange ganger ønsket at mine overgriper(e) skal få det like jævlig som meg. Overgriper i nær familie. Opplever nå mange dødsfall, både barn og voksne, og overgriperne har fått nok på en måte. Jeg har en fryktelig skyldfølelse og greier ikke fri meg for at det er min skyld at folk dør. Det skjer veldig ofte at jeg tenker på ting og så dør mennesker. Hjelp, greier ikke leve sånn lengre.

Har nå kommet inn i en rolle hvor jeg må gi trøst til dem som gjorde meg vondt, må møte dem ofte, blir veldig syk av alt dette jeg. Har tanker om å dø selv hele tiden, greier ingenting,føler jeg "smiler" kunstig til alle og spiller skuespill så ingen skal skjønner hvor jævlig dette er. Har vært deprimert hele mitt liv med noen oppturer, tror jeg har prøvd alt, er så sliten av dette livet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225228-er-det-min-skyld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...