Gå til innhold

Hvordan er det å ha ADHD?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laila21365380916

en dame dame har fått diagnose da hun var 40 år.Når hun var liten var hun ekstrem klengete,og prata som en foss,klønete,ukonsentrert,men ikke spessielt hyperaktiv.Nå i voksen alder kan man jo si at livet hennes er ødelagt.Eks, narkoman,rotløs,klarer ikke slå seg til ro,flytter fra sted til sted,klarer ikke betale regninger,bunnløs gjeld pgr.av handledilla osv.

Jeg 22år, å har akkuratt fått diagnosen ADHD! Har nå begynnt på utprøvingsfasen med ritalin!

Jeg kan si at jeg som mange andre i min aldre siter med å holde på vennskap samt forhold! Er veldig impulsiv, aggrassiv! Er negativ å sur stor sett hele tiden! Men jeg merker at medisinen virker godt på meg! Før kunne jeg ikke slappe av, kosa meg!Men nå føler jeg en helt annen ro enn det jeg noen gang har kjent før! Å det e herlig!

Jeg har selv vert borti narkotika, heldigvis ikke neo sterkere enn hasj! Hasjen var det eneste som fikk meg til å slappe av, å faktisk kunne ha det bra meg meg selv! Alle bekymringene forsvant! Men dette var jo ikke den beste løsningen...det vet jeg nå!

Kan si det sånn at normalt så var det 6 tvskjermer som sto på inn hode mitt....klarte ikke fokusere kunn på en, å fikk derfor ikke med meg noen ting! Ble for sint og frustrert....hasjen taklet dette for meg, jeg klarte å konse meg om en tinmg av gangen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...