Gå til innhold

Hovner opp av kvise!

Anbefalte innlegg

Gjest Hornet

Får innimellom en til to gigantiske kviser. Alltid i pannen, gjerne like over øynebrunene slik at de er umulige å skjule med en lekker sveis. Har generelt ikke noe særlig bra hud og vært tidl litt plaget med kviser, men dette har bare vært helt harmløst. Kjenner at det presser i pannen og et par timer etterpå har jeg et ferdigutviklet horn. Hovent og stygt, og blir meget tilbaketrukkent når det skjer.

Har fulgt nøye med på hva jeg spiser, men tror ikke det kommer av noen matvarer e.l. De varer i et par dager før de "sprekker" og gugg kommer ut. Vet jo at det er kviser for de får tupp og veske i seg (og de gangene jeg har vært dum nok til å klemme før de er "ferdigutviklet" kom det bare blank veske, og "hornet" ble dobbelt så stort"), men utenom det ser de bare ut som et stort hovent område.

Vet jo t det er kviser, men herregud, hvorfor ikke bare en vanlig kvise? Har aldri hørt om noen som har opplevd dette, og det er veldig plagsomt. Begynner å lure på om det er et eller annet som feiler meg, for vi snakker ikke en liten rød flekk her, men som sagt...enkelte ganger er nesten halve pannen opphovnet.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225262-hovner-opp-av-kvise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...