Gå til innhold

Mens murringer


Gjest Håper på positiv test ;-)

Anbefalte innlegg

Å, det er så dårlig timing med jobb, ser du. Høh.. jobb lissom..

OK da, han har helt rett, men jeg nekter å la jobben diktere vårt familieliv! Selv om det både økonomisk og tidsmessig vil lønne seg å vente litt..... Verpesjuk nååå!

Men hvordan går det med deg da? :-)

Nei, det er noe med at en vil planlegge familien sin uavhengig av alt mulig, skjønner deg godt jeg.

Har vært på min første kontroll i dag, blodtrykk, papirer, hefter og brosjyrer + blodprøver. Fått time til jordmor også. Ikke så veldig spennende, men min første kontroll er altså herved overstått. Heldigvis ingen gu.

Sliter litt med bekkenet innimellom + enormt væskebehov. Ikke kvalm og ikek uvel, så jeg kan ikke klage. Men det er dårlig med pupper.... har dog fått en aldri så liten bulk på magen, men det er det nok bare jeg som ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var negativ test i dag, men fremdeles ikke mens...

Da er det jo fortsatt håp....Kanskje du har hatt eggløsning senere enn anntatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortsatt håp??

Da er det jo fortsatt håp....Kanskje du har hatt eggløsning senere enn anntatt?

Mener du det er eggløsningssmerter jeg har nå da? Hadde sex i går kveld så da må det vel kanskje være håp? Hadde sex for snart 2 uker siden også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er noe med at en vil planlegge familien sin uavhengig av alt mulig, skjønner deg godt jeg.

Har vært på min første kontroll i dag, blodtrykk, papirer, hefter og brosjyrer + blodprøver. Fått time til jordmor også. Ikke så veldig spennende, men min første kontroll er altså herved overstått. Heldigvis ingen gu.

Sliter litt med bekkenet innimellom + enormt væskebehov. Ikke kvalm og ikek uvel, så jeg kan ikke klage. Men det er dårlig med pupper.... har dog fått en aldri så liten bulk på magen, men det er det nok bare jeg som ser.

Hvor langt er du kommet? Pris deg lykkelig om du slipper kvalmen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...