Gå til innhold

NHD--- bør jeg gå opp eller ned


inkink

Anbefalte innlegg

Håper du kan svare meg på dette. Du har sikkert lest mine innlegg den siste tiden, ang seponering cipralex.

Har gått på 2,5 mg nå i 3 uker og siste uken har det bare vært ille. Fikk en brå vending fra det bedre til det værre for en uke siden.

Nå bare gråter jeg, skjelver av energiløshet og er så svimmel at jeg ikke kan gå omtrent.(skyldes nok spenninger)

Bør jeg gå opp eller ned? Jeg er redd jeg er blitt slik som jeg er nå, og at jeg tross alt holdt hodet over vannet mellom 3,5 mg og opp til 5 meg cipralex.

Nå er jeg som sagt så langt nedi gjørma som jeg kan tenke meg... hva gjør jeg??

Håpet på en hyggelig påske, og helga etter er det viktig at jeg er oppegående om ikke annet.

tror du det anfallet jeg har beskrevet som blodsukkerfall kunne komme av cipralexen?

Håper du svarer meg på dette og nhd.. jeg er skikkelig fortvilet, kanskje mer enn jeg har vært noensinne.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...