Gå til innhold

Ser ikke helt sammenhengen ..


Gjest Amoline

Anbefalte innlegg

Gjest Amoline

Jeg sliter med paranoiditet og mistenksomhet for tida. Sliter bare ikke på mine nærmeste, men også på meg selv. Jeg kan se at det er tull da. Men i sted begynte jeg å gråte fordi jeg var sikker på at min far var veldig sint og skuffet på meg. Dette fordi han var så stille i telefonen. Jeg fikk nesten angst og et skremselsbilde av han.

Jeg føler at ingenting hjelper. Nå har jeg vært innlagt for andre gang, og går jevnlig til behandling. Men er helt skjør og tåler ingenting av hva andre sier. Får det for meg at andre er mot meg og gråter for ingenting. Sliter med masse mistenksomhet. Må beskytte meg mye.

Var gjennom noe i mange år som var en personlig tragedie for meg. Etter at det var over har jeg slitt med mye sorg, men nå har jeg begynt å bli sint, rasende! Jeg vil at det skal få følger, og har fått hevn-fantasier. Jeg er rasende at jeg kunne lagt eksplosiver under et visst hus.

Skjønner at jeg er gjennom en slags prosess nå, men ser bare ikke helt sammenhengen.

Er bare redd for at jeg aldri skal bli "fungerende":(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å være stille er ofte en hersketeknikk. Følelsesmennesket er ikke alltid det skyldige. Sknurfs :)

Og oftest er ikke en av partene den skyldige, men begge har sin del i en negativ dynamikk som oppstår. Det vanskelige er å forandre den dynamikken hvis man er mest opptatt av å finne noe å skylde på hos den andre (Det vil man jo alltid finne hvis man leter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og oftest er ikke en av partene den skyldige, men begge har sin del i en negativ dynamikk som oppstår. Det vanskelige er å forandre den dynamikken hvis man er mest opptatt av å finne noe å skylde på hos den andre (Det vil man jo alltid finne hvis man leter :)

Så får du gå til din innerste grind, og jeg til min. Der skal vi stå, planke i mot planke, og aldri være nærmere. Aldri lengre vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...