Gå til innhold

Stakkars uvitende fagpersoner!


Påveiopp

Anbefalte innlegg

Siden 1999 har jeg tatt Seroxat for i det hele tatt fungere så noenlunde i hverdagen. Jeg har funnet ut at Seroxat ikke har hjulpet meg i det hele tatt, men at jeg har lurt meg selv til å tro det. Kjenner min kropp og mitt hode godt nok til at det er uaktuelt for meg å gå i diskusjon ang. dette. Jeg har gått på en liten dose hele tiden, halvparten av såkalt normal dose, da jeg har kraftig aversjon mot å bruke tabletter. Hele tiden er jeg blitt fortalt av fastlege og spesialister (les: psykiatere) at denne medisinen er å anse som ufarlig. Tja, den er nok ikke så farlig, men den har gitt meg varige skader/mèn, dessverre. Vil overhodet ikke skremme noen med dette innlegget! Min livskvalitet er ikke elendig, om enn noe redusert. Ønsker bare å få uttrykke høyt og tydelig: Stakkars uvitende fagpersoner! De skylder på ditt, og de skylder på datt. Mine plager skyldes mitt sykdomstilfelle, i hvert fall ikke medisinen, blir jeg fortalt av spesialistene. Det er snart ett år siden jeg sluttet med Seroxat. Jeg trener som en gal og har utviklet min egen tankefeltterapi/selvhypnose for å holde angsten under kontroll. De fleste dagene lykkes jeg, mens andre ikke. Det vil nok alltid være en kamp. Ta en pille, sier spesialistene. Ta den selv, svarer jeg. Psykiatrien forstår like mye nå som for 100 år siden, altså veldig lite (med unntak av kognitiv terapi som har elementer som kan være hjelpsomme for de med angst og/eller depresjon). Jeg har dessverre utviklet øresus/tinnitus p.g.a. min bruk av Seroxat. Den slipper ikke taket, og nå har jeg gått med det i ett år. Det skyldes sykdomsbilde, sier spesialistene. I hvert fall ikke medisinen. Den har du ikke tatt noen skade av, og eventuelle bivirkninger er forlengst borte. Ta en pille, sier de. Ta en selv, svarer jeg. Gleder meg til den dagen noen kloke hoder finner ut av menneskesinnet/-psyken. Enn så lenge tilhører ikke psykologer/psykiatere gruppen med kloke hoder, dessverre. Men skal si de tjener penger på sin "liksom kompetanse". Stakkars uvitende fagpersoner! Kanskje ikke så synd på dem allikevel, da de tjener gode penger på å late som om de kan noe, eller foreslå: Ta en pille! For meg kan de stappe kjeften full av slik djevelskap selv. På den måten vil vi slippe å bruke tusenvis av kroner på deres "svada" når vi i desperasjon, og i håp om å få hjelp, oppsøker denne gjengen med sin "liksom kompetanse". Lider du av angst og/eller depresjon, og da mener jeg ikke mennesker med tunge sinnslidelser (da disse i syv av ti tilfeller trenger å dopes ned), søk alternativt. Her fungerer ikke skolemedisinen, -ei heller fagpersonell i samme genre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd seroxat jeg og,har aldri følt meg så ulykkelig og dårlig som da,fikk mange skremmende opplevelser av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...