Gå til innhold

PLIS svar meg noen!!!!!!!!!


nennen1365380971

Anbefalte innlegg

nennen1365380971

Heisann!

Jer er ei jente på 22år. har blitt seksuelt missbrukt av en som står meg nær, fra jeg var 6-20år. dette har fått livet mitt på en litt annen vei enn det som muligens var meininga?!? nå sliter jeg masse med depresjoner, spiseforstyrreler, angst, søvnproblemer og er vel ikke helt fra rusen, men har vært ren i 3 måneder. men problemet mitt er det at siden jeg har vært veldig på piller og alt en kan få rusa seg på får jeg ikke medisiner av legen min,(har hatt en god del selvmordsforsøk å ikke vært så langt unna en del ganger) det gjør at jeg ikke lommer meg ut sitter inne dag ut å ag inn. vil ikke ha besøk, masse selvskading, angst. jeg trykker meg selv rett og slett lenger ned i søla. å ensom heten er det verste som finnes, jeg er redd den. men får den ikke bort for klarer ikke gå ut av hus, eller ha besøk. så lurte på om det var ett eller anna jeg kunne gjøre, for at jeg i allefall satt beina ut a senga en gang om dagen i allefall, kunne ha besøk av familie, gjøre ett eller anna for litt bedre livs kvalitet enn det jeg har nå? eller hvordan kan jeg få legen til å forstå? hadde blitt ubeskrivelig lad om noen kunne gitt meg ett tips eller to! vist ikke jeg gjør noe er jeg redd det går galt, er liv redd meg selv, og klarer ikke tenke slik jeg burde på egenhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje finnes det et psykiatrisk dagsenter i kommunen der du bor, hvor du kan komme og treffe andre som sliter litt, og så psykiatrisk sykepleiere osv. som du kan snakke med.

Eller kanskje ha Mental Helse en gruppe der du bor, hvor du også kan møte andre som er i en litt tilsvarende situasjon.

Ring kommunen (sentralbordet), og spør om å få snakke med psykiatrisk sykepleier, hvis du ikke finner noe info om et slikt psyk.dagsemter på kommunens nettsider.

Mental Helses tilbud finner du også enten på nettsidene deres eller på telefon, se www.mentalhelse.no

Et annet alternativ er jo Senter Mot Incest - SMI (i alle fall i Oslo, og kanskje andre steder), evt. tilsvarende steder. Sjekk nettet eller telefonkatalogen. tror det er smi.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...