Gå til innhold

hei legen!! Dette er for dårlig!!!

Anbefalte innlegg

Skaffet min far en time hos fastlege. pappa hadde masse blod i avføring, så ille at do potta blir rød. synsforstyrrelser og allmen klein. skikkelig dårlig med andre ord. jeg ringer å forteller dette til legen og ber de om å ta full sjekk på han. de tok blod prøver og ekg? fikk beskjed om at prøvene var helt fine og det var det!!! Pappa er fortsatt skikkelig dårlig og blir sliten av og bevege seg klam og bleik. raser ned på lege kontoret og såør hva de driver med, jeg er ike lege men vet da såpass at de burde tatt en røngten av tarmen, avføringsprøve eller evt kikke tarm metoden (kan ikke fagspråket) er det bare jeg som syntes at dette er sløvt, dette har pågått i mange uker

Hilsen bekymret datter

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225484-hei-legen-dette-er-for-d%C3%A5rlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

pokker, ingen ledig nick

hmm, er ingen lege, men sykepleier.Utrolig dårlig behandling. Vist han fortsetter å blør slik så er det jo ikke rart at han er slapp.Han har jo sikkert blodmangel og bør starte med jern.Ellers så ville jeg forlangt å få flere undersøkelser. eks avføringsprøve , gastroskopi eller rektoskopi( vet ikke hvor gammel din far er og om han tåler en slik undersøkelse)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...