Gå til innhold

Hvor ofte er det vanligst å gå i behandling?


Gjest salsaguden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det vanlige er 1 gang i uka, men det vil naturligvis bero på hvor du er i behandlingen.

Jeg hadde mest lyst til å ha time annen hver uke, men min psykiater vil at jeg skal komme hver uke.

En psykolog jeg hadde tidligere mente at annenhver uke var helt kurant dersom jeg syntes det var

for tungt med hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest jaddablabla

hei,

jeg har gått hver uke, annen hver uke og nå to ganger i uken..så tror det varierer en del!det kommer helt an på behandling og hva som passer deg.ikke så enkelt å vite på forhånd heller.trodde jeg bare skulle gå en liten periode-kanskje en mnd eller så, men nå har jeg gått i over ett år!ting utvikler seg, og tror du og behandler kan komme frem til noe som passer dere begge etterhvert.

lykke til i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...