Gjest - Kakleko Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er det noen som kan "hjelpe" meg med og pakke ut en bin fil? Har prøvd magic iso, enten gjør jeg feil eller så fixer ikke programmet oppgaven. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Så vidt jeg vet er em .bin fil et program eller et bibliotek, ikke noe du kan pakke ut. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Du må ha en cue-fil med samme navn som bin-fila (test.bin og test.cue). Filene må ligge i samme mappe tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.