Gå til innhold

når bør en få medisin mot lavt stoffskifte?


Gjest litionella

Anbefalte innlegg

Gjest litionella

Jeg har fått lavere stoffskifte, bruker litium, men trenger ikke nødvendigvis være derfor da.

Jeg skulle kanskje få medisiner, men vi så det an. Så ble det bedre.

Er egentlig ikke så forferdelig plaget, men saken er at jeg ikke makter å stå opp før jeg har sovnet i minst 11 timer, og derfor kommer jeg meg ikke på jobb og skole. Får ikke ryddet huset. Og huden min klør og klør og klør.

Vet ikke om det er stoffskiftet eller ikke da.

Jeg veier minst 10 kg mer enn jeg har pleid å gjøre til tross for at jeg ikke spiser godterier. Men jeg er ikke tykk eller noe. Er bare slik at normalvekten min har brukt å være 52 selv om jeg spiste masse godterier, og nå er den visst 62... uten noe som helst godterier. Men spiser ikke lite.

Kanskje er det normalt å veie mer etter en er 20 også?

Men problemet er egentlig dette med søvnen da. Ødelegger egentlig ganske mye av livet mitt å trenge så mye søvn. Vet en blir trøtt av å sove for mye osv, men det er dette jeg MÅ ha for å greie komme meg opp!

håper på rad???

jente,24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Etter min mening er tiden inne for medisinering om stoffkiftet er lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NyttLiv

Etter min mening er tiden inne for medisinering om stoffkiftet er lavt.

Men hvis man har fått medisiner og stoffskiftet etter prøvene skal være innenfor normalen men man fortsatt er trøtt og slapp, hva da? Øke dosen litt til? eller må det da være noe annet enn stoffskiftet? Bruker kun 50 mikrogram Levaxin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...