Gå til innhold

å slå opp med psykologen.


Gjest rådvill 76

Anbefalte innlegg

Gjest rådvill 76

Nå er det gjort.

jeg har "slått opp" med psykologen.

skrev et kort brev hvor jeg sa at jeg ikke lenger hadde behov for hans tjenester lengre, og at timen i neste uke derfor måtte avlyses. Og jeg postet det. håper det kommer frem før mandag.

Jeg føler en blanding av lettelse og skrekk for det hele. For selv om jeg følger magefølelsen så er det ekkelt å ikke ha noe fast holdepunkt lengre. Jeg er også redd for at han skal ringe meg opp igjen og spørre om hvorfor jeg velger å gjøre dette.

Jeg har fått kontakt med en psykiatrisk sykepleier som hadde timer til meg. Han hadde ikke driftsavtale og tok 450 kroner i timen. Jeg har sagt ja til en uavhengig time, for å se om det er noe jeg kan bruke, selv om jeg ikke har råd til å bruke han hver uke. Kanskje en gang hver tredje uke?

Og kanskje kjenner han noen som han vil anbefale?

Vel, jeg er ganske forvirret og redd for å havne i klørne på noen som jeg ikke vil føle meg trygge hos, eller hos folk som bare vil flå meg for penger.

Det var bare det jeg ville si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riktig av deg å "slå opp" hvis han er så dyr i drift.

Finn deg en ny du...=)

De er bare mennesker de vesenene der også,noen er nok et stort "pengesluk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...