Gå til innhold

Hva slags personer bruker en psykiater som tar 1600 kroner timen?


Gjest blue cucumber

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber

Et tilbud fra Oslo legesenter så jeg.

Er psykiateren så utrolig god at folk betaler så mye for en time eller fler med han?

Eller er det snakk om bedrifter som får det dekket?

Og hvor mye kan en psykiater ta i egenandel?

Ble nysgjerrig nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

En kan ta så mye som folk er villige til å betale - som ved alt annet salg.

For spesielle problemstillinger ville jeg heller hatt tre konsultasjoner med den rette enn 30 med en middelmådighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

En kan ta så mye som folk er villige til å betale - som ved alt annet salg.

For spesielle problemstillinger ville jeg heller hatt tre konsultasjoner med den rette enn 30 med en middelmådighet.

Hvordan vet du hvem er den rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvordan vet du hvem er den rette?

Det er et stort problem for pasientene.

Nå Mesta legger ut en brubygging på anbud, må entrepenørene legge frem sine tidligere prosjekter, godkjenninger etc etc.

Slik burde det være institusjoner og privatprktiserende også. På internett burde en kunne finne kvalifikasjoner, resultater og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda1365380899

Det er et stort problem for pasientene.

Nå Mesta legger ut en brubygging på anbud, må entrepenørene legge frem sine tidligere prosjekter, godkjenninger etc etc.

Slik burde det være institusjoner og privatprktiserende også. På internett burde en kunne finne kvalifikasjoner, resultater og lignende.

På bygda her jeg bor flyr ryktene foran og forteller sitt om kvalitet. Utrolig nok stemmer det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...