Gå til innhold

Psykologen klemmer meg


Gjest sukk-sukk-sukk

Anbefalte innlegg

Gjest sukk-sukk-sukk

I dag klemte psykologen min igjen når han åpnet døra...Han mener det sikkert godt, men jeg blir nervøs hver gang jeg ringer på. Det er ikke slike lette klemmer heller, han holder rundt meg. Godt på en måte, men jeg blir veldig usikker. Han fikk en ny pasient på døra når jeg skulle til å gå i dag, og jeg la merke til at han ikke ga henne noen klem... Deretter gav han meg en ny klem når jeg skulle dra og ønsket meg god påske.

Kjempevanskelig å si at jeg ikke vil ha noen klem...Han er ellers den beste behandleren jeg noen gang har hatt. En annerkjent psykolog i byen med lang erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal si at du ikke vil ha en klem. Du trenger ikke si det akkurat når du kommer, men kanskje før du går. Sier du det uten et du-budskap, så forstår psykologen at det ikke er personlig ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanskelig situasjon ja,men du har lov å si ifra om du synes det er ubehagelig.

Hvis han er den beste psykologen i byen,takler han det...=)

Husk:Det er du som skal ha hjelp,og det er dine grenser dette dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...