Gjest jente med ADHD .......(www.skelektons.com) Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Utprøvingsfasen består som regel av ritalin, for å finne ut av hvor mye en skal ha daglig! Har nå brukt Ritalin i over en uke, merker ikke mye forskjell, men som legen sier, så kan jeg være en av dem som trenger en sterkere dose....derfor velger jeg å kalle den første delen, for min del, en tillvending! Håper bare for de nærmeste rundt meg at dette fugerer for meg, å selfølgeli for min del også...det er så slitsom å være sur å negativ hele veien!Jeg prøver så godt jeg kan, men det er ikke allti det er godt nåkk. De nærmeste er så vant til hvordan jeg er, å reagerer fort vis jeg sier eller gjør noe på impulsen...jeg får ikke en gang sjans til å forbedre meg!Nå vet jeg hvertfall selv når jeg sier eller gjør noe før jeg får tenkt meg om, probleme er bare at eg får ikke sjangs til å rette det opp før det blir full krig!Det er ikke lett... De gangene jeg faktisk får forklart hva som irritere eller plager meg, hva som gjør meg sint, så føler jeg meg teit! For jeg vet at det er utrolig dumt av meg å bli sur over noe sånt,men jeg kan ikke for det!Det jeg får høre når jeg forteller hva som trigger meg, er at jeg bruker det bare som en unnskylding, at eg bare vil maipulere, ting skal liksom bare gå etter meg!!!!Jeg blir bare mindre og mindre inni meg selv. Jeg kjenner bare at sinnet bygger seg opp inni meg,å jeg prøver alt jeg kan, alt fra å gå vekk en stund, gå en tur, høre musikk, legge meg ned i sengen,ALT, men det hjelper ikke! Sinne klarer på en eller annen måte å trenge seg gjennom den stae kroppen min! Det er så ufattelig slitsom for meg. Har begynnt på et kurs nå, hvor man skal lære å takle stress, lære å være ett med meg selv. Håper at dette kan hjelpe meg.For jeg er så dritt lei av å ikke få være meg selv..å allti gå rundt å "passe på meg selv", tenke før alt jeg skal gjøre eller si! Jeg tør ikke en gang snakke med nye mennesker, er redd for hva de skal syns om meg...så gale har det blitt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225760-jente-med-adhd-slik-har-jeg-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.