Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en sønn på 22 år som til tider sliter svært med det emosjonelle/raseri.

Den værste tiden hans er fra februar/mars til august september.

Han har nesten 2 personligheter, en normal om høsten/vinteren og en svært ustabil vår og sommer.

Legen han har vært hos noen ganger tar ham ikke alvorlig når han prøver å fortelle at han har et problem. Det eneste han har har gjort i forhold til Psyken er å la ham besvare et skjema og ut i fra det sagt til ham athan ihvertfall ikke er en selvmordskandidat!

Jeg som far synes dette er ganske håpløst. Sønnen min sier han føler det koker i hodet på ham når det er som værst. Det er bare bagateller som skal til før det koker over.

Vet at andre har lignende problem med psyken på grunn av allergi.

Håper på gode svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225861-allergi-og-psyke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest kirsebær

Jeg kjenner også at jeg blir irritabel når det tetner seg til pga allergi.

Det viktigste blir vel å sørge for at allergien blir bedre? Han tar vel medisiner? Det er jo en mulighet å prøve homopat eller andre alternative metoder også, har lest at noen har blitt bra/mye bedre av det. Legene kan jo også tilby et fem-års vaksineprogram som er dyrt, men effektivt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225861-allergi-og-psyke/#findComment-1710165
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...