Gå til innhold

jeg klarte det!


Gjest litt glad i dag! :)

Anbefalte innlegg

Gjest litt glad i dag! :)

Var en liten tur innom jobben i dag. Har vært sykmeldt så lenge, flere mnd., har ikke sett noen av kollegaene mine, ikke orket tanken på dem. Glemmer navn og ansikter, men i dag kom noen av dem tilbake. Deilig!! Da er den terskelen brutt.. Håper at jeg sakte men sikkert kan bygge meg opp igjen - til å bli en ny og sterkere meg. Måtte bare dele litt av gleden med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

survivor1365380972

Så flott! Har selv vært langtids-sykmeldt og vet at det ikke alltid er så lett å takle å møte folk i den situasjonen. Stå på, og vær fornøyd med deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt glad i dag! :)

Så flott! Har selv vært langtids-sykmeldt og vet at det ikke alltid er så lett å takle å møte folk i den situasjonen. Stå på, og vær fornøyd med deg selv!

ja, jeg syns selv at jeg var veldig flink! Skjelvende og nervøs - men hoppet i det med begge beina.. Var en god oppladning til påskeferien dette! Skal stikke innom en tur igjen etter påske. Ta det langsomt, men jeg SKAL tilbake! :) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!

Jeg har også vært langtidssykemeldt, og vet dette er vanskelig.

Men du verden så koselig det er når man først kommer seg avgårde og treffer de:))

Vær stolt av deg selv!

Og god helg.

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du klarte det...=)

Topp at du deler det med "oss her",det gir jo håp på en måte.

Klapp på skulderen til deg..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt glad i dag! :)

Så fint at du klarte det...=)

Topp at du deler det med "oss her",det gir jo håp på en måte.

Klapp på skulderen til deg..=)

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...