Gå til innhold

Kontroller servostyring?


Gjest drive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest husmora sa det

Når bilen står stille skal det greit la seg gjøre å svinge "lett" med rattet.

Dette er bare for kontroll. Ellers når man svinger skal bilen være i bevegelse, for å unngå unødig slitasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte jeg gjøre på oppkjøringa tror jeg. Også måtte jeg vise hvor jeg heller på spylerveske.

Bremsekraftforsterkeren kontrollerer du ved å holde inne bremsen når du starter bilen. Da vil du merke at bremsen går lenger inn etter du har startet bilen. Iallefall hvis du har trykket et par ganger på den før du starter bilen.

Guriland, nå følte jeg meg nesten litt ung igjen, etter å ha følt meg som en olding de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drive

Når bilen står stille skal det greit la seg gjøre å svinge "lett" med rattet.

Dette er bare for kontroll. Ellers når man svinger skal bilen være i bevegelse, for å unngå unødig slitasje.

Så enkelt?:) Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servoen

Det måtte jeg gjøre på oppkjøringa tror jeg. Også måtte jeg vise hvor jeg heller på spylerveske.

Bremsekraftforsterkeren kontrollerer du ved å holde inne bremsen når du starter bilen. Da vil du merke at bremsen går lenger inn etter du har startet bilen. Iallefall hvis du har trykket et par ganger på den før du starter bilen.

Guriland, nå følte jeg meg nesten litt ung igjen, etter å ha følt meg som en olding de siste dagene.

Hehe, hva har dette med servostyring å gjøre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hva har dette med servostyring å gjøre? ;)

Regnet med at du leste gjennom liste med ting man kunne risikere å måtte gjøre på oppkjøring til billappen. Og siden du allerede hadde fått svar på spørsmålet ditt så kom jeg med litt svada. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva har dette med servostyring å gjøre? ;)

Sorry, så svaret på svar til meg og regnet med at det var hovedinnlegger som svarte meg, men det var det vel ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drive

Ehh, det merker man da fort? Er det ikke servostrying, er bilen TUNG på rattet.

Ja det er klart. Jeg lurte bare på hva som var korrekt prosedyre. Oppkjøring i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drive

Regnet med at du leste gjennom liste med ting man kunne risikere å måtte gjøre på oppkjøring til billappen. Og siden du allerede hadde fått svar på spørsmålet ditt så kom jeg med litt svada. :)

Takk for svadaen:) Satt og leste på det før i dag. Håper jeg får det spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drive

Lykke til da!

Takk skal du ha. Er litt nervøs, men jeg håper jeg klarer å roe meg ned når jeg først setter i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. Er litt nervøs, men jeg håper jeg klarer å roe meg ned når jeg først setter i gang.

Ja, eller at du eventuelt klarer å bruke nervøsiteten til noe fornuftig.

Jeg hadde aldri kjørt så bra som jeg gjorde på oppkjøringa, og var nok tydelig nervøs. Sensoren trodde sikkert at jeg kløna ekstra mye siden jeg var nervøs, så jeg må nok innrømme at jeg ikke var god nok til å kjøre bil da jeg fikk lappen. Et par uker med lappen gjorde susen og jeg skjønte veldig mye rett etterpå. ;)

Kan du kjøre bil så går det bra vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest drive

Ja, eller at du eventuelt klarer å bruke nervøsiteten til noe fornuftig.

Jeg hadde aldri kjørt så bra som jeg gjorde på oppkjøringa, og var nok tydelig nervøs. Sensoren trodde sikkert at jeg kløna ekstra mye siden jeg var nervøs, så jeg må nok innrømme at jeg ikke var god nok til å kjøre bil da jeg fikk lappen. Et par uker med lappen gjorde susen og jeg skjønte veldig mye rett etterpå. ;)

Kan du kjøre bil så går det bra vettu.

Det gikk bra! Jeg fikk lappen, og hadde bare et par småfeil:) Jeg fikk spørsmål om hvor tung last og henger bilen kunne ha. Bare å se etter i vognkortet altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...