Gå til innhold

Morgenhilsen fra bugge-jenta, nybakt kattebestemor.


bugge -jenta

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

hei du! Beklager inkink at jeg ikke har fått svart deg. Du har ikke sagt eller skrevet noe som har gjort at jeg ikke har skrevet. Det ble bare slik. Skrev et innlegg om det anfallet vet du, og akkurat når jeg skulle sende det forsvant det. Det skjer en del, jeg faller ut av nettet/eller har falt ut av nettet uten å vite det. Det var så deilig på ferie, for der funket alt hele tiden. Merker det når jeg trykker på send-knappen. Så hadde jeg planer om å skrive et nytt, men det har ikke blitt gjort.

Det er ikke noe du har gjort.

Har lest beskrivelsen din av anfallet, og det høres veldig annerledes ut enn det jeg hadde. Ikke likt i det hele tatt. Det høres jo litt spesielt ut for å være et angstanfall også. Men jeg har funnet ut at i løpet av livet vil vi alle oppleve litt uforklarlige ting, anfall som vi ikke helt kan være sikre på hva er. Men jeg tror det aller meste er ufarlig, selv om det er smertefullt.

Kanskje var det en blanding mellom blodtrykksfall og angstanfall. Jeg tror at når man har helseangst kan muligens fysiske symptomer tolkes dithen at det utvikler seg til et angstanfall. Har du hatt flere slike, eller har angstanfallene dine vært litt annerledes siden?

Ellers har kattungene blitt så store. De åpnet øynene før det var gått en uke, og nå for tiden driver mammaen og gjemmer dem. De er veldig fine. Kan ikke huske at de åpnet øynene sine så fort sist.

Jeg er "hormonell" for tiden, bekkenet mitt verker ekstra da, og jeg har hatt migrene i dag tidlig, men medisinen virket og det er jo bra. Men jeg føler meg trøtt, og senga er så forlokkende hele tiden.

Nå skal jeg opp å sette i et slikt halvsteikt brød i ovnen. Blir ikke mye baking for tiden nei.

Vi snakkes:o)

Klem fra

Kanskje dere skal flytte til forum for meldinger i fortsettelsen av denne "samtalen", siden det dere skriver vel primært er ment for hverandre og ikke for psykiatriforumets andre brukere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Kanskje dere skal flytte til forum for meldinger i fortsettelsen av denne "samtalen", siden det dere skriver vel primært er ment for hverandre og ikke for psykiatriforumets andre brukere?

Forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...