Gå til innhold

gule ting inni brystvorten=S

Anbefalte innlegg

Hei...jeg har aldri spurt om noe her før og vet heller ikke om jeg spør riktig person..men jeg er egentlig ganske redd for jeg har noe litt gulaktig og utstikkene og hardt inni brystvorten..det går ann og ta ut! jeg har aldri lest noe om dette før og syns det er kjempe skummelt, siden jeg bare er 16 år:( er jente foresten. jeg kommer ikke til å gå til legen uansett tror jeg..da må jeg sikkert vise det frem og det gjør jeg bare ikke!!! jeg har nesten ikke fått pupper enda, så jeg håper på at det har noe med at de vokser å gjøre...

hilsen veldig redd jente på 16

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225979-gule-ting-inni-brystvortens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thekla84

Er det ut av brystvorten det gule kommer? eller er det fra nuppene som ligger rundt brystvorten? Det mørke området rundt brystvorten kalles "Areola" og på den er det bittesmå nupper. Klemmer du litt på dem så kommer det nemlig gul eller hvit voks ut, og det er helt normalt :)

Er det ut av brystvorten det gule kommer? eller er det fra nuppene som ligger rundt brystvorten? Det mørke området rundt brystvorten kalles "Areola" og på den er det bittesmå nupper. Klemmer du litt på dem så kommer det nemlig gul eller hvit voks ut, og det er helt normalt :)

assa..det er på en måte inni brystvorten=Sdet kan hende det er sånn det skl være, men jeg er så usikker:S

• 2 uker senere...
Gjest Puppedama

Nå er jeg litt usikker på hva akkurat dette kan være, men jeg tror at de fleste "rariteter" med puppene er ganske ufarlig. Er disse tingene du kan ta ut store eller bare bittesmå? Hender jeg har bittesmå, gule ting i brystvorten som går av når jeg gnir litt på dem. Dette er ikke farlig!

Så lenge det ikke gjør vondt eller det er noe annet som bekymrer deg med puppene, tror jeg det skal gå helt fint :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...