Gå til innhold

gatestøv til plage

Anbefalte innlegg

Gjest selje

Kjære allergilege, dette er slett ikke noe spørsmål, men en melding og jeg bare måtte komme med den: Som VELDIG plaget av gatestøv på denne tiden av året (i 5 måneder...)

har jeg skrevet her før om det - nå har jeg vært i Paris (ikke vært der før på denne tiden) og grudde meg for den vanvittig tette trafikken - men jeg ble helt fin! De spyler gata hver dag! Det kommer ikke bare spylebiler og menn med koster, det velter vann opp av rister i rennesteinen - vi bodde midt i sentrum og vinduet mitt var oppe hele tida, lufta var her og der lyseblå av eksos, men så kom det vind og så spylte de jammen meg om kvelden også. Sånn er det der. Her er vi kommunalt fattige (i Oslo) og ingen gjør noe. Argumentet om kuldegrader holder ikke - Veivesenet har inne til prøving på andre året spesialbil som kan spyle i minusgrader - MEN DE BRUKER DEN IKKE - jeg tror jeg flytter!

hei,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22599-gatest%C3%B8v-til-plage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...