Gå til innhold

Reaksjoner på smerte


Brittany1365380694

Anbefalte innlegg

Brittany1365380694

Hei,

Jeg har vært hos legen min. Og behandlingen var veldig smertefull. Tror egentlig det er vanlig å få bedøvelse.

Legen var veldig "spesialist" aktig, hard og rask, for å si det sånn. Følte meg kjempe dum og pysete. Kunne ikke svare da hun spurte om det gikk bra, fordi da hadde jeg begynt å gråte. Hadde mest lyst til å løpe ut derifra. Kunne ikke det da. Jeg ville være hyggligere mot henne, men jeg klart ikke å prate så bra. Håper hun forstod at det var vondt, og at hun ikke tror at jeg er en så kip person. Jeg vet ikke..

Begynner nesten å gråte når jeg tenker på det, selv om det ikke gjør vondt nå.

Er det vanlig å reagere så mye på smerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er det. Litt ubehagelig sier legen og så er det så vondt at man holder på å dø :o)

Men jeg tror ting er veldig individuelle. Jeg har vært med på ting som andre ikke synes var vondt og har gjort ting som jeg ikke reagerte på nesten som andre synes var grusomt.

Så jeg tror det er helt normalt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brittany1365380694

Ja, det er det. Litt ubehagelig sier legen og så er det så vondt at man holder på å dø :o)

Men jeg tror ting er veldig individuelle. Jeg har vært med på ting som andre ikke synes var vondt og har gjort ting som jeg ikke reagerte på nesten som andre synes var grusomt.

Så jeg tror det er helt normalt ja

Takk for svar :)

Det er sikkert forskjellig fra person til person. Og det er ikke så lett å si hva smerte er heller. Det er jo en følelse, og ingen føler helt likt.

Måtte bare spørre. Særlig fordi jeg følte mye på det, etter at det var over også. Det satt i en stund.

Har alderi følt en så sterk og intens smerte før. Ble slapp og sliten etterpå.

Ja, ja, glad for at det er over :)

takker for svar en gang til! Det var godt å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnelinn

tror det var en normal reaksjon... minnet meg litt om da jeg hadde operert ut visdomstannen og var tilbake til tannlegen og han pirket i det såre tannkjøttet og sjekket stingene og sånn...

var grusomt vondt, gråten var faretruende nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...