Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hjelp!Er plaget med kraftig rødhet på begge kinn og hudirritasjon etter å ha bodd i leilighet med store mengder muggsopp. Har også tørre lipper, føler meg trøtt og sliten og synest dagslys er skarpt for øynene.Noen ganger renner det også av de. Har prøvd hydrokortison,men det tåler jeg ikke, får kraftig "elveblest" på det innsmurte området. Reagerer også på sprit, med at jeg får elveblest i hele ansiktet som varer i ca 2.timer. Har også prøvt Lamisil krem, men uten resultat eller bedring. Dette har vart i snart et år nå, kan du hjelpe meg?Hva skal jeg gjøre for å få vekk de brennende kinnene, og er det noe galt siden jeg reagerer på hydrokortison?Orker ikke ha det sånn lenger-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22614-muggsoppinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære dire

Jeg regner med at du har vært hos legen og fått en ordentlig undersøkelse - hvis ikke er det det første du må gjøre.

Jeg synes det er veldig rart at du reagerer slik på hydrocortison - har du prøvet det flere ganger?

Det beste du kan gjøre nå er å starte på nytt - gå til legen og legge frem problemet for så å få råd med hensyn til videre behandling. Du har vel flyttet fra den fuktige leiligheten?

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22614-muggsoppinfeksjon/#findComment-96470
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...