Gå til innhold

hvorfor psykiatrisk sykepleier?


Gjest sm29

Anbefalte innlegg

jeg har fått tildelt en psykiatrisk sykepleier som kommer hjem til meg en dag i uken...

jeg blir ikke helt klok på hva denne personens mål for meg er.

hvordan jobber en psykiatrisk sykepleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skal være deg for å støtte deg,og kanskje få deg med ut på tur,prate med deg når du trenger det....=)

Tror det er opp til deg,hvordan du vil utnytte dette tilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serenity777

Jeg går hos psykiatrisk sykepleier, og jeg må si at det er jeg veldig fornøyd med. Psyk.sykepleiere er sykepleiere som er spesialisert i psykiatri. Og det vil si at man får støttende psykoterapi, de kan også mye om medisiner. Jeg synes det er mye bedre med psyk sykepleier enn feks en psykolog, fordi de kan litt om alt, dessuten er det ofte veldig dedikerte, kloke mennesker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Uansett om det er sykepleier, lege eller en annen yrkesgruppe, må starten av kontakten brukes til å diskutere seg frem til målet for kontakten.

Målet for arbeidet må være kjent og akseptert som viktig av begge parter. Skriv det gjerne ned og bruk det ved evaluering med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...