besson Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 hei. legen min har sagt at eg mest sansynleg har irritert tarm, og utifrå det eg har lest om det trur eg det stemmer. eg har lest om dine råd til andre om kva som kan hjelpe,og prøvd ein del av det. men når eg prøvde å kutte ned på søte matvarer (erstatta det med andre matvarer,åt ikkje mindre) , så blei eg veldig trøtt, svimmel, kvalm, hovudverk og fekk sterk sukkersamk(nesten som sukkerlake) i munnen. desse plagene gjekk over når eg åt sukker. trudde det kanskje var tilfeldig, eller psykisk, så eg prøvde det fleire gongar, men det same skjedde kvar gong. då eg var til legen med mageproblema tok eg blodprøver, dei viste at eg hadde litt lavt blodsukker, men det sa han at ikkje gjorde noko. kan det ha noko med det å gjere? eg har også melke-protein allergi,som blei oppdaga etter at eg hadde ein tarminfeksjon når eg var lita, og lura på om eg kan drikke biola melk? så vidt eg veit tålar eg laktose. legen min gjorde ingen fleire unersøkelsa, sia blodprøvene var fine, men har heller ikkje fått noko klar diagnose. far min, bror min og farmor har nesten heile livet hatt liknande problem, utan å få noko diagnose. er det noko poeng for meg å be om grundigare undersøkelsar, eller bør eg berre slå meg til ro med at eg har irritert tarm? eg er og atopiker, og har høyrt at det er større kjangsar for at eg har mat allergiar då? har alle symptoma på irritert tarm, og desse plagane er veldig øydeleggande for livskvaliteten. er veldig sliten og lei, og tar imot alle gode råd med stor takknemlighet. mvh siri 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226178-irritert-tarm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.