Gå til innhold

I've got issues?


mondayblues

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på snart 27 år. Frem til nå har jeg ikke hatt noe form for seriøst forhold.. Jeg har ikke hatt problem med friere, har veldig mange kamerater og vet at flere av dem som ønsker noe mer. Men likvel er det noe som stopper meg.. Jeg bli ikke så lett revet med følelsesmessig.Blir til at det er bare flyktige forhold, kun sex.. og tross det-så vet jeg at det er det jeg egentlig ikke vil ha. Har vel aldri nydt sex i samme grad som partneren min, men vet selv at det jeg savner er bare det å være nær en-resultate blir da at jeg har hatt flere partnere for å få dekket det behovet. Jeg vet at jeg lar meg bruke for å oppnå det jeg søker.

En god venninne av meg mener at jeg burde få snakket med fagfolk. Derfor jeg lufter ideen her, synes det ikke er relevant. Jeg er vant å klare meg selv.

Synes ikke problemet mitt er så seriøst som andre som ønsker å ta livet av seg, sliter med selvbildet etc. Greit, jeg har opplevd noe i barndommen som andre vil kanskje si er muligens kan være årsaken til min skeptisme på å stole på menn. Men ting er død og begravd. Hvorfor gidde ta frem ting som skjedde for 20 år siden. Skjønner? Jeg ser ikke helt poenget i å sitte hos en person og betale 500 kroner timen for en som skal lytte.. like greit prate til katten liksomt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hvor mange psykologer det skal til for å bytte en lyspære?

Kun 1, men pæra må ville det selv. ;-)

Dersom du selv ikke mener du har et problem, da har du vel ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor mange psykologer det skal til for å bytte en lyspære?

Kun 1, men pæra må ville det selv. ;-)

Dersom du selv ikke mener du har et problem, da har du vel ikke det?

hehe, joa... Jeg ser poenget ditt ;o)

Som venninne min sier, hun mener jeg har et problem-og jeg mener at problemet mitt ikke er stort nok til å måtte snakke med en psykolog.

Som du sa det selv, pæra må ville det selv ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deppreseivjente18

hei:) jeg kjenner meg igjen i det du skriver.. jeg klarer selv ikke å stole på men pga noe som skjedde meg da jeg var ung.. Og jeg forstår deg godt att det ikke er noe visti å sitte å betale 500kr hos fagolk. de forsår ikke alikervell!! jeg pleier å snakke med min besteveninne ang mine problermer å det pleier å hjelpe litt.. Har du prøvd å snakke med den personen som står deg nærmes om tingene som har skjedd deg?? det kan hjelpe.. sliter selv med selvbilde også, men det hjelper meg å snakke med min besteveninne kansje det kan hjelpe deg også.. hvem hvet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...