Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg flytter på onsdag !! - og jeg får ikke opp nettet med en gang.

Skal få kobla meg opp så fort som mulig, men jeg blir nok enda litt mer sporadisk på dol og msn før jeg får Lyse til å koble meg opp. Det er jo påske og greier, så kanskje det går treigere enn vanlig.

Men jeg blir definitivt ikke borte - selv om jeg har vært litt lite på dol i den senere tid.

:-)

Det er mye å gjøre når man skal flytte, og da ble dol utrolig nok nedprioritert litt. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226308-jeg-flytter-p%C3%A5-onsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

22

• hare1365380455

4

• Line

3

• Mary Poppins

2

Gjest M.Angelica

"Jeg flytter på onsdag !! - og jeg får ikke opp nettet med en gang."

Grattis ;)

Dette blir spennende, tipper den første kvelden på den nye plassen blir spesiell =)

"Skal få kobla meg opp så fort som mulig, men jeg blir nok enda litt mer sporadisk på dol og msn før jeg får Lyse til å koble meg opp. Det er jo påske og greier, så kanskje det går treigere enn vanlig."

Håper du raskt får nett! Jeg skal sende en mail til Lyse og få de til å prioritere deg ;o)

"Men jeg blir definitivt ikke borte - selv om jeg har vært litt lite på dol i den senere tid. :-)"

Du må komme sterkere tilbake!! :D

"Det er mye å gjøre når man skal flytte, og da ble dol utrolig nok nedprioritert litt. ;-)"

Skriver under på det =)

Lykke til med alt :D

"Jeg flytter på onsdag !! - og jeg får ikke opp nettet med en gang."

Grattis ;)

Dette blir spennende, tipper den første kvelden på den nye plassen blir spesiell =)

"Skal få kobla meg opp så fort som mulig, men jeg blir nok enda litt mer sporadisk på dol og msn før jeg får Lyse til å koble meg opp. Det er jo påske og greier, så kanskje det går treigere enn vanlig."

Håper du raskt får nett! Jeg skal sende en mail til Lyse og få de til å prioritere deg ;o)

"Men jeg blir definitivt ikke borte - selv om jeg har vært litt lite på dol i den senere tid. :-)"

Du må komme sterkere tilbake!! :D

"Det er mye å gjøre når man skal flytte, og da ble dol utrolig nok nedprioritert litt. ;-)"

Skriver under på det =)

Lykke til med alt :D

Takk takk. :-)

Prioritering hos Lyse setter jeg pris på. *s*

Og når du kommer tilbake til byen her - så skal det festes!!

*gleder meg allerede*

:-D

Det er nå 2 år 4 mnd siden jeg flyttet og jeg husker fremdeles den følelsen jeg hadde da vi hadde gått runden gjennom leiligehten, jeg hadde overtatt nøkkelen og eks-eier hadde dratt. Jeg satte meg på kjøkkenbenken, leiligehten var helt tom og jeg frydet meg! For aller første gang hadde jeg en leilighet som kun var MIN! Jaja, litt banken sin da, men MIN!

Kos deg med innredning og alt det der - og vær skikkelig ego! :o) Jeg frydet meg hemningsløst med å ha det akkurat sånn som JEG ville ha det og ikke måtte gå på kompromisser med noen. *hehe*

God Påske og god flytting!

Annonse

Gjest KariKruskakli

Det er nå 2 år 4 mnd siden jeg flyttet og jeg husker fremdeles den følelsen jeg hadde da vi hadde gått runden gjennom leiligehten, jeg hadde overtatt nøkkelen og eks-eier hadde dratt. Jeg satte meg på kjøkkenbenken, leiligehten var helt tom og jeg frydet meg! For aller første gang hadde jeg en leilighet som kun var MIN! Jaja, litt banken sin da, men MIN!

Kos deg med innredning og alt det der - og vær skikkelig ego! :o) Jeg frydet meg hemningsløst med å ha det akkurat sånn som JEG ville ha det og ikke måtte gå på kompromisser med noen. *hehe*

Er det 2 år og 4 måneder siden?

Gubba noa, som tiden flyr:)

Du en annen ting. Jeg takker deg for det sparket i rævva. Jeg kaster skrot hver uke. Bare så synd at det er så mye å ta av. Jeg kommer til å bruke evigheter før jeg får tømt mørkloftet. Det er godt det er loppemaket-tid snart.

Åja!!

Akkurat det er det jeg og syns er så deilig.

Jeg gleder meg, og fryder meg over akkurat de samme tingene.

Skal en tur på Ikea imorgen...skal ikke kjøpe mye, men det jeg kjøper skal være _akkurat_ det jeg vil ha. :-)

Jeg gleder meg til egen leilighet!

:-)

Annonse

Gjest Ulvinnen

Jeg kommer fortsatt til å savne deg på dol, så jeg håper du raskt får internettforbindelse :-)

Det høres veldig lurt ut å flytte på onsdag, da får du flere dager å komme helt i orden på før du må på jobb igjen.

Lykke til med all innredning :-)

Gjest Shira12

Å nå fikk du meg til og tenke på den gode følelsen jeg hadde da jeg steg inn i huset vårt for noen måneder siden!

Er en god følelse!

Og så er det jo en ypperlig anledning til og shoppe alt mulig nytt som bare passer såååå bra! :o)

Så lykke til, og grattis med ny plass!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...