Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

22

• hare1365380455

4

• Line

3

• Mary Poppins

2

Skal du flytte langt? Lenge siden jeg har fått noen oppdatering fra den kanten av landet nå, så her er det noe jeg ikke har fått med meg ;)

Lykke til, i alle fall!

God påske også!

Klem fra

Takk, og god påske til deg og.

Flytter bare en liten mil. :-)

sier som en god del andre her: Gratulerer!

Den herlige følelsen når nøkkelen er overlevert og hus/leilighet er din er ubeskrivelig god...

Husker den selv veldig godt da vi kjøpte småbruket her:-)

Stemmer det. Deilig da alt var underskrevet og nøkkelen var på knippet mitt. :-)

Å nå fikk du meg til og tenke på den gode følelsen jeg hadde da jeg steg inn i huset vårt for noen måneder siden!

Er en god følelse!

Og så er det jo en ypperlig anledning til og shoppe alt mulig nytt som bare passer såååå bra! :o)

Så lykke til, og grattis med ny plass!

Takk .:-)

Har vært en liten tur på Ikea idag ;-P

Annonse

Jeg kommer fortsatt til å savne deg på dol, så jeg håper du raskt får internettforbindelse :-)

Det høres veldig lurt ut å flytte på onsdag, da får du flere dager å komme helt i orden på før du må på jobb igjen.

Lykke til med all innredning :-)

Takk takk. :-)

Det tar nok litt tid før jeg er ordenltig på nett...Lyse ser ut til å være treige. Må nok vente til etter påske.

'

Men jeg kan låne pc hos noen andre innimellom, så kanskje jeg titter såvidt innom. :-)

Snakkes!

Stemmer det. Annenhver uke. :-)

Jøssenavn... lykke til! Det går nok bra, tenker jeg, så lenge du ser positivt på det! Utrolig deilig å få sitt eget sted, da.

Sender deg mail om ikke så lenge, jeg er håpløs på den fronten til tider. Jobber r*** av meg for tida, så dagene har stort sett gått med til sløving, soving, skole og jobbing.

Har lyst å flytte jeg og, serru. Noe så gæli også det!

Mary Poppins

Lykke til Amber!! :)

Jeg ombestemte meg forøvrig ang leiligheten jeg hadde tenkt meg, det var et par ting som var litt dumt der. Men men jeg får jakte videre :)

Håper flyttingen går bra og at du fant noe fint på Ikea idag. Er du som meg har du nok plukket med deg en 2-3-4 ting som kanskje ikke var helt nødvendig, men som virket høyst nødvendig akkurat der og da ;))

Annonse

hare1365380455

Jeg ombestemte meg forøvrig ang leiligheten jeg hadde tenkt meg, det var et par ting som var litt dumt der. Men men jeg får jakte videre :)

Håper flyttingen går bra og at du fant noe fint på Ikea idag. Er du som meg har du nok plukket med deg en 2-3-4 ting som kanskje ikke var helt nødvendig, men som virket høyst nødvendig akkurat der og da ;))

Sånn er det på ikea! Jeg har også lyst på en tur dit snart. :)

hare1365380455

Takk! :-D

Enig i at det er både kjekt og slitsomt. Litt av begge deler. :-)

Blir godt å komme på plass til påske ihvertfall.

:-)

Husk å henge opp gule gardiner, kjøpe gule blomster, ta på gult sengetøy og finne fram de gule håndklærne. Da tenker jeg det blir bra! ;)

Takk skal du ha. :-)

Jeg fant litt av hvert på ikea ja, men holdt meg under 500-lappen! Var flink da, ikke sant?

*s*

Så alt var ikke så bra som håpet i den leiligheten altså, da er det bedre å vente til noe bedre dukker opp. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, hehe. :-)

Husk å henge opp gule gardiner, kjøpe gule blomster, ta på gult sengetøy og finne fram de gule håndklærne. Da tenker jeg det blir bra! ;)

*vræææl*

Nei nei nei, hare da!

*litt oppgitt over påskeharen*

;-P

Nå er tv og alt mulig på plass, og _det_ stilige stuebordet...jepp - dette bli bra du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...