Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jøssenavn... lykke til! Det går nok bra, tenker jeg, så lenge du ser positivt på det! Utrolig deilig å få sitt eget sted, da.

Sender deg mail om ikke så lenge, jeg er håpløs på den fronten til tider. Jobber r*** av meg for tida, så dagene har stort sett gått med til sløving, soving, skole og jobbing.

Har lyst å flytte jeg og, serru. Noe så gæli også det!

Send meg gjerne mail snart ja. Du får sende til hotmailen min, for jeg har bytta den c2i.net-adressen ut.

[email protected]

:-)

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

22

• hare1365380455

4

• Line

3

• Mary Poppins

2

Mary Poppins

Takk skal du ha. :-)

Jeg fant litt av hvert på ikea ja, men holdt meg under 500-lappen! Var flink da, ikke sant?

*s*

Så alt var ikke så bra som håpet i den leiligheten altså, da er det bedre å vente til noe bedre dukker opp. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, hehe. :-)

"Jeg fant litt av hvert på ikea ja, men holdt meg under 500-lappen! Var flink da, ikke sant?"

*klapper* Du har vært kjempe flink! Jeg er imponert! :) Men nå hadde du vel en god del fra før av da så det var kanskje ikke sånn kjempe mye du trengte :)

Annonse

Jeg er bare så vidt innom i påskeferien, og når dette skrives så er nok du uten nettilgang.

Likevel så leser du det kanskje en gang - og da gjelder dette fortsatt som en lykkeønskning! Du/dere får det nok kjempeflott, og jeg gleder meg til videre oppdateringer!

Hilsen

Jeg er bare så vidt innom i påskeferien, og når dette skrives så er nok du uten nettilgang.

Likevel så leser du det kanskje en gang - og da gjelder dette fortsatt som en lykkeønskning! Du/dere får det nok kjempeflott, og jeg gleder meg til videre oppdateringer!

Hilsen

Takk takk. :-)

Jeg er ennå uten nettilgang...helt utrolig hvor treige nettleverandøren er. *stønn*

Nå låner jeg pc hos noen jeg kjenner, for å lese mail og titte innom bare. :-)

Men jeg har det sååå bra! Storkoser meg i leiligheten, og har masse å drive med. Rart å være uten msn og dol, men dagene går utrolig fort. Jeg har det så kongebra at jeg ikke har tid å kjede meg. *s*

Snakkes!!

Takk takk. :-)

Jeg er ennå uten nettilgang...helt utrolig hvor treige nettleverandøren er. *stønn*

Nå låner jeg pc hos noen jeg kjenner, for å lese mail og titte innom bare. :-)

Men jeg har det sååå bra! Storkoser meg i leiligheten, og har masse å drive med. Rart å være uten msn og dol, men dagene går utrolig fort. Jeg har det så kongebra at jeg ikke har tid å kjede meg. *s*

Snakkes!!

Så fint å lese! :o)

Vi snakkes, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...