amber sun Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 Jøssenavn... lykke til! Det går nok bra, tenker jeg, så lenge du ser positivt på det! Utrolig deilig å få sitt eget sted, da. Sender deg mail om ikke så lenge, jeg er håpløs på den fronten til tider. Jobber r*** av meg for tida, så dagene har stort sett gått med til sløving, soving, skole og jobbing. Har lyst å flytte jeg og, serru. Noe så gæli også det! Send meg gjerne mail snart ja. Du får sende til hotmailen min, for jeg har bytta den c2i.net-adressen ut. [email protected] :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 *vræææl* Nei nei nei, hare da! *litt oppgitt over påskeharen* ;-P Nå er tv og alt mulig på plass, og _det_ stilige stuebordet...jepp - dette bli bra du! Gleder meg til du skal ha vorspiel 0 Siter
Gjest VR2 Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Takk takk. :-) Prioritering hos Lyse setter jeg pris på. *s* Og når du kommer tilbake til byen her - så skal det festes!! *gleder meg allerede* :-D Ja, da kan vi feste uten at H får raseriannfall;) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Takk skal du ha. :-) Jeg fant litt av hvert på ikea ja, men holdt meg under 500-lappen! Var flink da, ikke sant? *s* Så alt var ikke så bra som håpet i den leiligheten altså, da er det bedre å vente til noe bedre dukker opp. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, hehe. :-) "Jeg fant litt av hvert på ikea ja, men holdt meg under 500-lappen! Var flink da, ikke sant?" *klapper* Du har vært kjempe flink! Jeg er imponert! Men nå hadde du vel en god del fra før av da så det var kanskje ikke sånn kjempe mye du trengte 0 Siter
amber sun Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Gleder meg til du skal ha vorspiel Jeg og! Det blir kongebra, hehe! *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 12. april 2006 Forfatter Skrevet 12. april 2006 Ja, da kan vi feste uten at H får raseriannfall;) Hæ? Hvem er du, og hva mener du med det? 0 Siter
Gyda Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 Jeg er bare så vidt innom i påskeferien, og når dette skrives så er nok du uten nettilgang. Likevel så leser du det kanskje en gang - og da gjelder dette fortsatt som en lykkeønskning! Du/dere får det nok kjempeflott, og jeg gleder meg til videre oppdateringer! Hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Ja, stemmer det. Oi! Skjønner at jeg har vært mye borte i det siste! Lykke til, da, amber! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Jeg er bare så vidt innom i påskeferien, og når dette skrives så er nok du uten nettilgang. Likevel så leser du det kanskje en gang - og da gjelder dette fortsatt som en lykkeønskning! Du/dere får det nok kjempeflott, og jeg gleder meg til videre oppdateringer! Hilsen Takk takk. :-) Jeg er ennå uten nettilgang...helt utrolig hvor treige nettleverandøren er. *stønn* Nå låner jeg pc hos noen jeg kjenner, for å lese mail og titte innom bare. :-) Men jeg har det sååå bra! Storkoser meg i leiligheten, og har masse å drive med. Rart å være uten msn og dol, men dagene går utrolig fort. Jeg har det så kongebra at jeg ikke har tid å kjede meg. *s* Snakkes!! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. april 2006 Forfatter Skrevet 22. april 2006 Oi! Skjønner at jeg har vært mye borte i det siste! Lykke til, da, amber! :-) Takk takk. :-) Jeg har det bare bra, og tross i at jeg ikke har vært på msn og dol på evigheter, så flyr dagene. *s* 0 Siter
Gyda Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Takk takk. :-) Jeg er ennå uten nettilgang...helt utrolig hvor treige nettleverandøren er. *stønn* Nå låner jeg pc hos noen jeg kjenner, for å lese mail og titte innom bare. :-) Men jeg har det sååå bra! Storkoser meg i leiligheten, og har masse å drive med. Rart å være uten msn og dol, men dagene går utrolig fort. Jeg har det så kongebra at jeg ikke har tid å kjede meg. *s* Snakkes!! Så fint å lese! ) Vi snakkes, ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.