Gå til innhold

Ligger det noe bak?

Anbefalte innlegg

Hva ligger bak?

Hei,

for et par måneder siden fikk jeg veldig vondt i høyre øye, det hovnet opp, ble rødt og fikk meg til å se dobbelt og ha hodepine i tre uker. Øyelege mente det dreide seg om episkleritt som kunne ha blitt utløst av påkjenninger eller sykdommer (men har ikke hatt noen sykdommer så langt jeg vet). Lurer på hva som kan ligge bak? Neglen på den ene tommelfingren fikk et kraftig hakk på det området som vokste ut i sykdomsperioden. Har i det siste hatt en del kraftig nattesvette og diare. Har også hatt en del problemer med at jeg våkner før det er morgen og ikke får sove igjen. Ville bare forsikre meg at det ikke er sykdom som ligger bak episkleritten.

- rama2000

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226383-ligger-det-noe-bak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...