Gjest Ulvinnen Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Denne må du forklare Cecily. Hvorfor skulle "forveksle" provosere webmaster? *Klør meg i hodet* 0 Siter
cecily Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Denne må du forklare Cecily. Hvorfor skulle "forveksle" provosere webmaster? *Klør meg i hodet* Fordi webmaster er en verre retter enn meg selv. Jeg skrev nemlig feil i en overskrift på åpent, skrev forveklse og plutselig så var overskriften rettet. Det skjedde også her - fire ganger. hihi. Webbis orker ikke se på skrivefeil. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Fordi webmaster er en verre retter enn meg selv. Jeg skrev nemlig feil i en overskrift på åpent, skrev forveklse og plutselig så var overskriften rettet. Det skjedde også her - fire ganger. hihi. Webbis orker ikke se på skrivefeil. Da er jeg med :-) Stilig av webmaster å ta utfordringen og rette opp tittelen på oppfordring også :-) 0 Siter
cecily Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Da er jeg med :-) Stilig av webmaster å ta utfordringen og rette opp tittelen på oppfordring også :-) Det var mer en utfordring om å la være enn en oppfordring til å gjøre det. Iallefall fra min side. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Det var mer en utfordring om å la være enn en oppfordring til å gjøre det. Iallefall fra min side. Hvis jeg hadde vært webmaster, så hadde jeg sikkert tenkt at: "Nå skal jeg jammen ta lille Cecily på ordet, det forventer hun nok ikke, hehe" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.