Gå til innhold

skummelt med seroqel


zapp1365380584

Anbefalte innlegg

zapp1365380584

Svingte raskt mellom hypoman og kjempedeprimert og var i vilt kaos. Ble satt på seroquel 400mg, og ble rolig og strukturert som bare det.

Så merka jeg at jeg ikke lenger hadde noen kontakt med hva som rørte seg inni meg. Plutselig kunne jeg ikke gå utenfor døra på 5 dager, og hadde ikke peiling på hvorfor. Ble helt flat og upersonlig.

Jeg og livet mitt angikk ikke meg lenger. Det skjedde masse rare ting i hodet mitt, og jeg var låst ute fra meg selv. Søvnen ble nesten helt borte. våkna bare en fugl fløy forbi.

Så ble jeg skikkelig suicidal. Det var helt likegyldig om jeg levde eller døde. Livet ble bare en dings jeg kunne kvitte meg med.

I går hoppa jeg av medisinen for en stund, og nå begynner jeg å kunne overbevise meg selv om at jeg bør leve. Er det meningen at en skal kunne bli suicidal av seroqel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var suicidal i to år pga zyprexa. Nå vet jeg ikke hvor syk du er. Men mine vansker oppsto etter lengre tids bruk av antipsykotika. Noen leger sier at slike medikamenter er til nytte, han som styrer dette forumet mener dette. Men mange andre leger sier at antipsykotia kun skal brukes ved psykoser. Jeg ble suicidal etter lengre tids bruk av zyprexa. Men jeg antar at det er en årsak til at du skal bruke seroquel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva vet jeg

Du kan jo prøve å gå over til en lav dose Solian. Selvmordstankene forsvant når jeg begynte med det, og har ikke merket noe til dem etter å ha gått på Solian i 9 mnd.

Solian (spesielt i lave doser) er også den antipsykotikaen med minst bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å gå over til en lav dose Solian. Selvmordstankene forsvant når jeg begynte med det, og har ikke merket noe til dem etter å ha gått på Solian i 9 mnd.

Solian (spesielt i lave doser) er også den antipsykotikaen med minst bivirkninger.

hei du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva vet jeg

hei du

Hei canticle :)

Hvordan går det med deg? Nekter du fortsatt å innse at Solian er bedre enn andre antipsykotika? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei canticle :)

Hvordan går det med deg? Nekter du fortsatt å innse at Solian er bedre enn andre antipsykotika? :P

Jeg vet hva du mener. Påskefred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Også noe å tenke på

Du kan jo prøve å gå over til en lav dose Solian. Selvmordstankene forsvant når jeg begynte med det, og har ikke merket noe til dem etter å ha gått på Solian i 9 mnd.

Solian (spesielt i lave doser) er også den antipsykotikaen med minst bivirkninger.

Solian har også den bivirkningen at man får høyt prolaktin nivå av den.

Jeg har gått på risperdal i noen år nå og fikk høyt prolaktin nivå. Man kan få vektøkning og depresjon av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...