Gå til innhold

Hjertet?

Gjest Hmm..noe er galt?

Anbefalte innlegg

Gjest Hmm..noe er galt?

Hei, for 2 dager siden fikk jeg veldig vondt i venstre skulder. Det skjedde mens jeg stod i dusjen, og jeg slo meg ikke, det begynte bare og gjøre ganske så vondt helt pluttselig.

Mellom kravebeinet og armen. Og bak på ryggen skulder bladet.

fikk ganske vondt i hele skulderen etterhvert, men nå idag er det bare på de 2 stedene igjen.

Jeg merket også at det var ubehagelig og puste men trodde at dette var pga at jeg hadde stått lenge i dusjen. (lite rom,dårlig ventilasjon,inne stengt) Merket det på venstre side når jeg pustet, under brystet og ryggen. Bak hjertet? Det gjorde vondt og var ubehagelig.

Skulder plagene fortsatte og det samme gjorde puste vanskene etter at jeg kom ut av dusjen.

Det gjorde vondt og puste helt vanlig, og det stakk i skulderen.

Idag et par dager senere gjør det fortsatt vondt i skulderen, konstant smerte.

Det gjør også vondt rundt der hvor hjertet er når jeg trekker pusten dypt inn.

Det er bare på venstre side dette skjer eller at jeg har smerte så da tror jeg det er noe med hjertet.

Det bobbler også på en måte i hjertet, eller at det slår merkelig.

Når jeg ligger på ryggen eller siden, så kjennes og høres det ut som om hjertet rommler som en sulten mage..! Og jeg kan høre en "klukk" lyd når det slår, som om hjertet slår mot et tomrom? Litt som om luft blir presset bort? vannskelig og forklare...

Det stikker litt når jeg ligger på ryggen og slår ujevnt (klukker og knepper) når jeg ligger på siden.

Merker ikke dette når jeg ligger på maven, annet en når jeg puster dypt da det stikker.

Unnskyld, ikke så lett og forklare...!

Føler meg ellers fin i kroppen, venstre armen er litt slapp pga av skulderen som gjør vondt men ellers merker jeg ikke no spessielt.

Kan hjertet være for stort eller for lite? Er det vanlig og være litt øm på/rundt venstre bryst?

jeg er en mann.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226567-hjertet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men idag så er det borte, stikker når jeg puster dypt men.

Merkelig!

Det er ganske typisk å få vondt i skulder i forbindelse med lungebetennelser. En kompis av meg ble hentet av sykebil fordi de trodde det var hjerte infarkt, det viste seg å være stille lungebetennelse. Ja, du får sjekke med en lege!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226567-hjertet/#findComment-1707143
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...