Gå til innhold

Daktakort - sopp

Gjest Vil se normal ut snart..

Anbefalte innlegg

Gjest Vil se normal ut snart..

Jeg var hos legen pga kløe og ujevnheter i huden nedentil og fikk resept på Daktakort. Det ble tatt urinprøve som så fin ut, så legen mente det var en soppinfeksjon.

Har nå brukt kremen 2 ganger daglig i 10 dager. Det har hjulpet mot kløen men ujevnhetene og nuppene går ikke bort. De på apoteket sa at jeg burde merke en forandring etter 7-10 dager, og at jeg skulle smøre meg så lenge jeg hadde symptomene.

Jeg leste et sted at man ikke bør bruke Daktakort lenger enn 14 dager. Så hva skal jeg gjøre når de 14 dagene har gått? Huden ser ikke fin ut.. Skal jeg gå til legen på nytt eller blir huden fin av seg selv? Legen sa at huden var veldig irritert. Hvor lang tid tar det før jeg eventuellt ser normalt ut? Håper noen her har erfaring..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226602-daktakort-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...